Bukefalos 25 år!

Avkommor efter Don Charly??

Pisan

Trådstartare
Är det någon av er som antingen har en egen eller sett någon avkomma efter Don Charly 1052.
Jag funderar på att använda honom till nästa säsong men behöver lite mer information om hur avkommorna blivit...framförallt typen på dem..

Jätteglad för all info

Pisan

Trådstartare
Ajdå..*skrattar*..DET visste jag ju egentligen..men det känns som om det liksom gått längre tid sedan dess.

Och..jag har verkligen försökt hitta så mycket info om honom som möjligt..det gäller att börja i tid med valet inför nästa betäckning.

Men..kanske skall avvakta just med honom tills man ser mer vad han lämnar.Jag har hittills bara en avkomma på mitt sto..och även om den blev riktigt bra..är det svårt att veta vad hon nedärver.

Tack för hjälpen!!

Liknande trådar

Avel Hejsan! Funderar på att betäcka mitt sto med Favorit Ask i vår :) Han är verkligen en typ av häst som jag gillar, och jag har sett så...
Svar
6
· Visningar
703
Hundavel&Ras Jag har redan börjat kolla på hund nr 2s ras fastän det är LÅNGT fram i tiden och jag vet inte ens om jag kommer vilja ha ytterligare en...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 214
Avel Funderar på att ev betäcka mitt arabsto nästa säsong. Hon har tidigare varit verksam inom arabaveln innan jag köpte henne. Jag är nu ute...
Svar
7
· Visningar
1 377
  • Artikel
Bukefalosnyheter Just nu kan du se gamla trådar och diskussioner från 1998, jag tycker det är lite intressant att se tillbaka på vad som är lika och vad...
Svar
4
· Visningar
689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Problem med ärr
  • Jag vill veta mer om varg.
  • Höstföräldrar 2021, del 2

Hund, Katt, Andra Djur

• Tillsyn kanin
  • Hönstråden II