Avkommor efter Don Charly??

Pisan

Trådstartare
Är det någon av er som antingen har en egen eller sett någon avkomma efter Don Charly 1052.
Jag funderar på att använda honom till nästa säsong men behöver lite mer information om hur avkommorna blivit...framförallt typen på dem..

Jätteglad för all info
 
Ajdå..*skrattar*..DET visste jag ju egentligen..men det känns som om det liksom gått längre tid sedan dess.

Och..jag har verkligen försökt hitta så mycket info om honom som möjligt..det gäller att börja i tid med valet inför nästa betäckning.

Men..kanske skall avvakta just med honom tills man ser mer vad han lämnar.Jag har hittills bara en avkomma på mitt sto..och även om den blev riktigt bra..är det svårt att veta vad hon nedärver.

Tack för hjälpen!!
 

Liknande trådar

Hemmet För några dagar sedan fick jag kontrakt på ny hyresrätt. Ska nu säga upp min gamla men behöver lite hjälp att tänka. Har egentligen...
Svar
12
· Visningar
822
Senast: mysboll
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 987
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
782
Senast: MissFideli
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 669
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp