Avmålning av min hund :-)

jättefin, såg den faktiskt redan på min teckningstråd på gnägg :)
 
Jag skulle också vilja prova på att teckna av ett hundfoto. Någon som vill vara försökskanin?
(Jag tecknar nästan bara hästar och lite andra småjobb i vanliga fall så resultatet kan bli lite hursomhelst!)
 
du kan få testa att teckna hundvalpen ja köpte idag :-) har foton :-)
 
Jaaa!!! Jättegärna!
Kan du lägga ut bilderna nånstans? Eller vill du maila dom?
 
tackar :bow: men det är inte min hund på bilden. jag "stal" den från en kennel. men, min pojkväns föräldrar har en digitalkamera som vi ska låna för att fota bilen en dag så... försöka duger ju! ska se om jag får en bra bild på schäfern med, men hon är så himla svårfotad :crazy:
 
Men hjälp vilken söt hund! Öronen är ju helt otroliga! (Kommer att se totalt overkliga ut hur bra man än ritar! :D ) - Vi får se vad det blir av det. Bilderna räcker jättebra! Det tar väl en dag eller så.
 
hihi. tack, kul att se när ngn annan än sig själv tecknar :-) tack, javisst är hon söt
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: iNTOHiMO
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 598
Senast: alicegard
·
Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 056
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp