Avregistrering.

P

p-ö

Härmed ber jag om omedelbar avregistrering från detta forum.

M.V.H. p-ö
 
Sv: Avregistrering.

Skicka gärna ett PM till mig och bekräfta att du vill bli borttagen. Jag vill i PM:et även ha reda på varför, har någon behandlat dig illa eller har något annat hänt.
 
Sv: Avregistrering.

Jag har nu även skickat min avsökan om omedelbar avreg. under rub. -kontakta oss.
Vill du ytterligare ha ett PM så visst kan jag även sända det. Däremot finner jag ingen anledning till att förklara varför jag vill bli avregistrerad mer än att detta forum inte "passar" mig. Illa behandlad? Nej Nej inte illa bara så okunnigt bemött från mer en än av dina moderatorer.

Med hopp om en omedelbar avregistrering. m.h. p-ö
 
Sv: Avregistrering.

Sluta att skriva så blir du avreggad så småningom, ingen tvingas att vistas på bukefalos det sker ju helt av egen fri vilja.
 

Liknande trådar

Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
384
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 916
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 405
Senast: IngelaH
·
Bukefalos Hej! Jag har återvänt till Buke efter många års bortavaro och då får man ju uppdatera sig lite på forumreglerna 🙂 Jag känner mig dock...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp