Bukefalos 28 år!

Avskeda Fylking!

D

dragonlady

Var det någon som lysnade på Riks morgon zoo i morse, nu är det verkligen på tiden att den där fylking får sparken.

Har stått ut med hans gubbsjuka juvinala sätt några år efter som dom andra programledarna är bra men nu har det gått för långt!

Kalla djur värdelösa och att katter kan man behandla hur som helst även slänga ut dom om man tröttnar utan att det gör något, jag blir så :mad: :mad: :mad:
 
Sv: Avskeda Fylking!

Jag tycker också att han ör obehaglig. Jag har aldrig förstått det roliga med honom, han verkar mest missnöjd med sig själv.
 
Sv: Avskeda Fylking!

Så tidigt är man inte vaken =)
Men dåligt av honom att säga så!! Speciellt eftersom han har hund själv... tycker han samma om dom då oxå eller??
 
Sv: Avskeda Fylking!

Det finns två enkla sätt att protestera.
1. Maila ledningen på Riks och tala om att du inte tänker lyssna på honom längre.
2. Sluta lyssna.

/ullo som lyssnar på P5 bara för att slippa alla klämkäcka morgonvärdar på reklamkanalerna
 
Sv: Avskeda Fylking!

Jag blev faktiskt också skitförbannad när jag hörde det där. Det får finnas gränser på vad man hittar på för idioti ... Det verkade som att stämningen på resten av programmet var ganska trist efter detta.
I år har rix morron zoo hållit på i fem år, börjar kanske bli dags att lägga ned verksamheten...? :cool:
 
Sv: Avskeda Fylking!

Jag slutade lyssna i samma veva som Jesse och Lougna försvann, vi får bara in Rix och Guld här så man har inte så mycket val.. så jag lyssnar inte på radio alls :D
Musiken på rix ger jag inte mycket för "Bäst musik just nu" yeah right :smirk: 99% av allt nyutkommet spelar dom aldrig förutom på Rix party eller vad det heter, sista procenten tar dom inte in förens man själv lyssnat sönder den (la Tortura till exempel).

Jag fick ett mejl uppläst i morgon Zoo en gång... ett ganska missnöjt mejl jag skrev -99 eftersom vi som sagt bara får in Rix och Guld, här är vi endå 6 år senare och situationen är densamma.. om man inte vill lyssna på någon kanal som börjar på P.

Fylking har mej veterligen vart rolig en gång i sitt liv, första gången han gormade "Äntligen".
Thats it.. totalt överskattad man.
 
Sv: Avskeda Fylking!

Nu lyssnade inte jag i morse så jag kan inte uttala mig om det. Men jag brukar skratta åt Fylking. Det är väl precis det han är ute efter? Att reta upp folk :D
 
Sv: Avskeda Fylking!

Jag lyssnar väldigt sällan på sån skit som reklamradion sänder. Kanske börjar jag bli gammal men jag lyssnar mest på P1 faktiskt.
 
Sv: Avskeda Fylking!

TomasN skrev:
Jag lyssnar väldigt sällan på sån skit som reklamradion sänder. Kanske börjar jag bli gammal men jag lyssnar mest på P1 faktiskt.

P1 är ju jättekul tycker jag! Ibland sänder de helt otroligt roliga program, som egentligen itne ska vara roliga men de är roliga för att de är så himla .. ja, inte vet jag. En gång lyssnade jag på två trädgårdsmästare som verkligen *hatade* varandra som försökte ha en artig diskussion ... det var jättekul att höra hur de suckade och fnös åt varandra! :D
 
Sv: Avskeda Fylking!

Fylking har en så låg kiss-och-bajshumor att man blir alldeles matt.
"Tala om när jag ska skratta, så jag vet."

Tacka vet jag Anders och Måns i P3, och nu i sommar Patrik Ernst som god vikarie.
 
Sv: Avskeda Fylking!

JAg hatar gerts pinsamma fredagsfräckis, som han tycker är SÅ roliga! :mad: JAg tycker de är hur dåliga som helst :crazy:
 
Sv: Avskeda Fylking!

ÄNTLIGEN! skulle jag säga högt den dag han avskedades!! :devil:
 
Sv: Avskeda Fylking!

Han är så överdriven att han blir fjantig!
Just han är anledningen till att jag väljer Mixmegapol på morgonen, de är skitroliga utan att vara så där omogna, larviga och elaka!
 
Sv: Avskeda Fylking!

Vet knappt vem Fylking är,så jag kan inte förstå varför jag överhuvud skall bry sig om vad han säger.
 
Sv: Avskeda Fylking!

Håller helt med! Han är verkligen kass... För gammal för radio!
 
Sv: Avskeda Fylking!

*hoho*

är väl bättre att ha karl i radio än i tv så slipper man ju se honom. :devil:
 
Sv: Avskeda Fylking!

Men vänta nu, det där hörde jag inte alls när jag körde till jobbet 07.05-07.45... jag vet att de diskuterade sommarkatter (han skrev ju en krönika i Expressen om det också), men det var väl inget om att man kan skita i dem och slänga ut dem???
 
Sv: Avskeda Fylking!

:rofl: Jag har aldrig förstått vad det är med denna stackars lilla man som får folk att avsky honom så? Han är ju inte ens provocerande? Jag hade hört så mycket om hur hemsk han är och lyssnade nyfiket på honom på Rix förut, men tyckte mest han verkade vara en oförarglig farbror...
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 113
Senast: Juli0a
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 244
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 642
Senast: Tofs
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 041
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp