Axelbandslös bh

Hur tejpar du? Jag kan inte se det framför mig 🙈
Undertill precis som en bygel. Sträcker tejpen för att helt enkelt lyfta. Brukar bli 3-4 tejpbitar per bröst. Samt lodrätt undertill och upp mot axel så långt som kläderna jag ska ha tillåter, här 2-3 tejpbitar.
Just kineso-tejpen är så flexibel att den luften men inte heller stramar.
 
Undertill precis som en bygel. Sträcker tejpen för att helt enkelt lyfta. Brukar bli 3-4 tejpbitar per bröst. Samt lodrätt undertill och upp mot axel så långt som kläderna jag ska ha tillåter, här 2-3 tejpbitar.
Just kineso-tejpen är så flexibel att den luften men inte heller stramar.
Tack! Det ska testas! 😁
 
Har äntligen hittat en axelbandslös bh som sitter kvar och som håller bysten ”uppe” :angel:
Kolla på H&M efter modellen ”seamless balconette bh”.
 
Har äntligen hittat en axelbandslös bh som sitter kvar och som håller bysten ”uppe” :angel:
Kolla på H&M efter modellen ”seamless balconette bh”.

Får åka till H&M och prova. Fattar inte deras storleksguide 🙈



Men det verkar inte finnas axelbandslöst utan bygel? Har inte använt bygelbh på många år, sjukt obekvämt! Jag är inte ute efter push Up effekt, bara säkerheten med nåt under liksom.
 
Får åka till H&M och prova. Fattar inte deras storleksguide 🙈



Men det verkar inte finnas axelbandslöst utan bygel? Har inte använt bygelbh på många år, sjukt obekvämt! Jag är inte ute efter push Up effekt, bara säkerheten med nåt under liksom.
Jag gillar inte heller med bygel men deras model av axelbandslös bh som man kan ta bort axelbanden på är riktigt behaglig trots allt.

Ett tips är annars att beställa hem i flera storlekar, det är möjligen fri retur. :)
 
Köpte en Wonderbra för drygt ett år sedan.....blev ju inte att använda den.....så jag vet inte hur den sitter en kväll.
Men den satt då som berget när jag provade den i underklädesaffären.
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 316
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har gett upp om att ha "riktig" bh på mig, kan inte ens komma ihåg när jag hade det sist eftersom jag tycker det är så obekvämt. Jag...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp