Axelkatter...

A

adore

Har ni det??
Jag hade just duschat och stog i bara handuk böjd över handfatet vid badrumsspegeln och tog bort ovälkommna hår i ögonbrynen. Då hoppar katten upp må min rumpa :o och ville vidare till axlarna. :smirk:
Hon gör ofta så när man diskar, lagar mat eller bara står upp. Är mysigt men inte när hon hoppar upp oförberett och kanske sätter klona i ryggen.
Är väl iofs vanligt med denna ras att de gör så men det vore kul och se om det finns fler som vill ligga på axlarna.
 
min kisse vill gärna henga över den ena axlen.
dette har han från unge stadiet.

apro på dusj,min kattunge sitter alltid på badkar kanten när man antingen badar eller dusjar.
hon är inte rädd för vatten och har redan badat frivilligt två gånger.( medans man själv ligger i)
 
min honkatt brukar kravla sig upp på min axel om jag står och kelar med henne, så brukar hon ligga med huvudet på andra axeln & mysa. Min alldeles egna, vibrerande vinterboa! :D
 
Marrakech är en riktig höjdhoppare,man kan stå o diska eller klä på sig ytterkläderna i hallen eller vad som helst.VIPS så sitter han på ens axlar....han hoppar från golvet direkt upp..... :smirk:

Hans dotter gör likadant,men hon är inte så stor ännu vilket resulterar i att hon måste mellanlanda på ens rygg.... :crazy:

Tyvärr så hoppar Marre upp på alla inte bara oss i familjen,,on mormor förll offer för hans gos när hon var här sist...o en brandvarnaruppsättargubbe som dessutom hade astma,svår sådan.... :smirk:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 600
Senast: Blyger
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 679
Skola & Jobb Någon som kan bolla, ge råd eller vad som helst? Vill säga upp mig från mitt jobb eftersom jag vantrivs något fruktansvärt. Kort sagt...
Svar
15
· Visningar
1 580
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp