B-3 licens på Webben

MoaEriksson

Trådstartare
Hej,
Är det någon som sökt om att få gå den kursen? Hur lång tid tog det innan ni fick svar? Måste man göra något speciellt innan man skickar in ansökan osv?

Funderar på att söka den.
 
Jag gick den i fjol, jag fick påminna min bana om att jag fanns. Då fick jag inloggningsuppgifter dagen efter. Jag var nog ensam just då om att göra utbildningen, jag har gjort den för 15 år sedan så jag hade hyfsad koll på läget. När webbteorin var klar fick jag åka till banan för att göra provet övervakat på papper plus visa att jag kunde sela ock köra. Och visa en "säker överlämning av häst".

Man behövde inte göra något särskilt vad jag kommer ihåg.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
628
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
744
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 058
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 084
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp