b-one webhotell...

Sv: b-one webhotell...

Japp det var en gammal tråd jisses
Har hänt en del sedan dess.

Men men nu förtiden vill många ha ett konto på ett webhotell med domän så det kan vara bra att den kom tillbaka :)
 
Sv: b-one webhotell...

Gammal tråd men ändå...
Jag har haft B-one i 1½ år nu och jag tycker att det funkar superbra(nu har jag iofs ingen erfarenhet av något annat webhotell).

De har höjt från 120 MB till 500 MB utan att ändra pris på den tid jag har varit kund.
 
Sv: b-one webhotell...

Och jag har haft Cliche som webhotell i 2 år utan problem, har köpt mig en egen domän och utrymme nu. De har utökat från 100 mb till 1Gb utan extra kostnad. Superbra! :)

/Erica
 
Sv: b-one webhotell...

Jag har 1 GB utrymme + 12 GB trafik per månad för en liten peng och är väldigt nöjd med det, går perfekt och servrarna ligger i Stockholm i en stor serverhall.

Har www.sajtx.com
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Re: b-one webhotell...

AnetteJT skrev:
Till det priset, kan det verkligen vara reklamfritt?
Och hastigheten, hur är det med det?
*Nyfiken*

jag har senast jort webbsidan *****LÄNK RADERAD AV MODERATOR*****
den ligger på b-ones webbhotell.. och farten minns jag inte riktigt :S men jag tror att den är 2 gånger 1 gigabit lina så den är det absolut inget fel på har aldrig segat. och det är INGEN jobbig reklam hemmer :) man får även inloggning på deras sida så att man kan hålla koll på lite statistik å sånt...
man kan skapa hur många e-postadresser som man vill okså :D
obegränsad trafik vilket är bra om man har mkt bilder och sånt.
mer frågor? posta på bara :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: b-one webhotell...

giowanna skrev:
Jag rekommenderar varmt www.scandichosting.se

De har servrar i närheten av kontoret, så skulle det hända ngt, kan de rycka in!

Detta är nog att föredra om man har en viktig sida eller så.

Har min sida där :D

varför ta upp en tråd från 2003 för?
 
Sv: b-one webhotell...

Ne0 skrev:
varför ta upp en tråd från 2003 för?
Varför skapa en ny tråd, om det redan finns en i ett ämne?

Innan jag ställer en fråga här, brukar jag se om den redan är besvarad i någon tråd. När det gäller datorer, kan trådar snabbt bli inaktuella, men webbhotellen torde förhoppningsvis vara litet mer långlivade.
 
Sv: b-one webhotell...

giowanna skrev:
Jag rekommenderar varmt www.scandichosting.se

De har servrar i närheten av kontoret, så skulle det hända ngt, kan de rycka in!

Detta är nog att föredra om man har en viktig sida eller så.

Har min sida där :D

jo men du ställde ju inte ens en fråga :S jag klassat det av högsta grad som oödigt MEN det är MKT bättre att görasåhär än att posta i en helt ny tråd..
tur att iaf en här på buke har lärt sig att söka inna hon postar nytt :D
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 262
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 384
Senast: Avalbane
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 951
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 839
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp