B*rjes lädergrimmor

B

**BORTTAGEN**

Hur är lädret i Kingston lädergrimmorna och den billiga för 123 som är svart med ljust foder?
Är de smala eller breda (svårt att se i en katalog)?
Nån som har någon av de här grimmorna får gärna ge info :)
 
min kompis har kingstongrimman till sin ena häst, den ser bra ut, snygg grimma till det priset!! är ganska bred...
 
Jag och en kompis köpte den med ljust foder till våra tjejer. Bra läder för att vara så billig, och väldigt snygg. Men storleken var väldigt stor!! :confused:
Vi beställde cob, som de båda har normalt sett utan problem, men de här grimmorna var jättestora!
Vi köpte våra för drygt ett år sedan, så ring och kolla om de har ändrat sedan dess...
 
ånej..jag som vill ha en ganska smal :crazy:
Tycker också den billiga ser fin ut för priset..hmm..vågar man chansa?
 
Jag skulle nog också lagt ut pengarna till en sådan grimma.
Det är ju inte så mycket pengar det handlar om, direkt.
Passar den inte kan du väll kanske sälja den eller i fall
du inte är nöjd med den?
 
Sv: B*rjes lädergrimmor

Jag har en sån till min d-ponny, tycker den är snygg och ganska lagom bred men den är jätte stor i storleken....
Hon brukar ha cob men så tycker jag att börjes grimmor brukar vara väldigt stora så jag beställde i stl ponny och fick ändå göra ett extra hål i den!!!!! :crazy:
I början var den välldigt stel men efter att jag smörjt den några ggr nu så har den blivit jätte mjuk å go!! :idea:
 
Sv: B*rjes lädergrimmor

DSCN2259.jpg


den svarta med ljust.

Funkar bra, dock syns det ändå att den är billig och min har tappat färg. Men kanon slit och slänggrimma
 
Sv: B*rjes lädergrimmor

Jag har ett par stycken av de billiga grimmorna och jag tycker att de är bra! Jag smörjer in dem ganska ofta och de har hållt länge utan att tappa färg. :)
 
Sv: B*rjes lädergrimmor

ja har den för 123:- den me ljust foder, jättebra! :banana: men den är ganska bred i nacken och över nosen. :smirk:
MVH sandra
 
Sv: B*rjes lädergrimmor

Jag har en sån, den är ganska bred i nos och nacke. Folk har trott att den var bra mkt dyrare än vad den är. Jag tycker att det är en bra grimma för det priset!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 932
  • Artikel
Dagbok Det blev massa krångel med den klänningen som jag ville ha så nu måste jag hitta nåtannat. Och det är inte så jätte lång tid kvar så det...
Svar
15
· Visningar
834
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp