B-vitaminer

Momento

Trådstartare
Jag undrar om det är farligt att ge av b-vitaminer som frusit. Har vitaminerna försvunnit nu?? :confused:
Elisabeth

S

Stopek

Sv: B-vitaminer

Jag vet inte, men jag kan inte tänka mig att b-vitaminerna försvunnit för att de frusit. Infrysning av mat är ju en metod vi människor använder för att just bevara matens vitaminer och hållbarhet.

Hälsning Maja

Sv: B-vitaminer

Det står på förpackningen att det ska förvaras torrt och varmt. Så jag antar att det inte gör någon nytta längre...

Liknande trådar

Foder & Strö Satt och funderade över vilka tillskott som inte behövs men tillverkarna producerar för att tjäna pengar. Hittills har jag kommit på...
Svar
19
· Visningar
1 813
Senast: Verdandi
·
Foder & Strö Är det någon som testat Trikem Vitamins? Jag sitter här och pusslar lite med Bs foderstat inför hösten och kommer behöva byta bort...
Svar
18
· Visningar
1 057
Senast: MiniLi
·
Hästvård Jag har ett problem som känns svårlöst. Mina hästar - som numera inte rids - har gått barfota i flera år. Den ena hela tiden, och den...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 334
Senast: caballus
·
Kropp & Själ Jag känner mig sjuk färdig med det här med mens och PMS. Jag har ett barn och vill inte ha fler, så nu känns det inte som det är nån...
2
Svar
22
· Visningar
1 337
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Vilken hundras kan passa mig?