B-vitaminer

Momento

Trådstartare
Jag undrar om det är farligt att ge av b-vitaminer som frusit. Har vitaminerna försvunnit nu?? :confused:
Elisabeth
 
Sv: B-vitaminer

Jag vet inte, men jag kan inte tänka mig att b-vitaminerna försvunnit för att de frusit. Infrysning av mat är ju en metod vi människor använder för att just bevara matens vitaminer och hållbarhet.

Hälsning Maja
 
Sv: B-vitaminer

Det står på förpackningen att det ska förvaras torrt och varmt. Så jag antar att det inte gör någon nytta längre...
 

Liknande trådar

Småbarn En vän till mig är gravid och väntar sitt första barn. Hon bor i Tyskland. Jag håller på att sätta ihop ett litet paket med bra att...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: gulakatten
·
Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
668
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta själv, men skriver ut här för lite hjälp och tips från andra kattälskare som kanske har bra koll! Jag söker...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 105
Senast: Krålus
·
Foder & Strö Hej! Min tränare tyckte att vi skulle börja ge vår ponny E-vitamin då hon går ganska hårt i nuläget. Jag har för mig att E-vitamin och...
Svar
9
· Visningar
1 099
Senast: Karoliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp