B-vitaminer

Momento

Trådstartare
Jag undrar om det är farligt att ge av b-vitaminer som frusit. Har vitaminerna försvunnit nu?? :confused:
Elisabeth

Sv: B-vitaminer

Jag vet inte, men jag kan inte tänka mig att b-vitaminerna försvunnit för att de frusit. Infrysning av mat är ju en metod vi människor använder för att just bevara matens vitaminer och hållbarhet.

Hälsning Maja

Sv: B-vitaminer

Det står på förpackningen att det ska förvaras torrt och varmt. Så jag antar att det inte gör någon nytta längre...

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
771
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
1 180
Senast: MiniLi
·
Småbarn Min fyraåring har en längre tid upplevts lite trött. Vi har frågat om det hos vårdcentralen när han varit där i andra ärenden men det... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 020
Senast: nullo-modo
·
Foder & Strö Tänkte ge linfrö, mest för att skydda magen. Ska det blötas upp? Ska man köra det i mixern? Tillägg, vet att man kan ge torrt men då...
Svar
4
· Visningar
332

Bukefalos, Radannonser

Hästnyheter

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka