B-vitaminer

Momento

Trådstartare
Jag undrar om det är farligt att ge av b-vitaminer som frusit. Har vitaminerna försvunnit nu?? :confused:
Elisabeth
 
Sv: B-vitaminer

Jag vet inte, men jag kan inte tänka mig att b-vitaminerna försvunnit för att de frusit. Infrysning av mat är ju en metod vi människor använder för att just bevara matens vitaminer och hållbarhet.

Hälsning Maja
 
Sv: B-vitaminer

Det står på förpackningen att det ska förvaras torrt och varmt. Så jag antar att det inte gör någon nytta längre...
 

Liknande trådar

Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
444
Foder & Strö Hej! Min tränare tyckte att vi skulle börja ge vår ponny E-vitamin då hon går ganska hårt i nuläget. Jag har för mig att E-vitamin och...
Svar
9
· Visningar
1 017
Senast: Karoliten
·
Foder & Strö Hur tänker ni kring vitaminer i fodret? Utgår ni ifrån att hästen får i sig alla vitaminer den behöver om den har en komplett foderstat...
Svar
5
· Visningar
641
Hästvård Undrar lite hur pass farligt är domosedan för människor? Min häst är besvärlig att ge medlet och slänger en del med huvudet men...
Svar
13
· Visningar
1 072

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp