strawberrysylt
Trådstartare
Vår kommunala simhall verkar inte ha babysim, däremot ett lokalt litet spa har det. Men lite dyrare där antar jag. Det kostar 300:- per gång och håller på 8 gånger, man är max 5 stycken i gruppen. Är det värt det?
Det börjar isf om ca en månad, då är bäbis 8,5 månader. Det börjar kännas okej nu, tidigare hade jag inte velat, då var han för liten. Känns också ok att det blir vår nu och mindre smittor som härjar.
Ska kolla ifall min mans jobb godkänner det som friskvård! Tror inte mitt gör det, men hans är lite mer generöst tror jag.
+ Tror bäbis skulle tycka det vore kul, han skrattar här hemma i duschen.
+ Det vore nog kul för en själv också.
+ Man kanske kan hitta framtida playdates.
- Kan ju vara svårt med en tid att passa med bäbis.
- Priset.
- Det kanske känns jobbigt och svårt och hemskt och så har man betalat i onödan.
Ni som gått på babysim, är det kul?
Det börjar isf om ca en månad, då är bäbis 8,5 månader. Det börjar kännas okej nu, tidigare hade jag inte velat, då var han för liten. Känns också ok att det blir vår nu och mindre smittor som härjar.
Ska kolla ifall min mans jobb godkänner det som friskvård! Tror inte mitt gör det, men hans är lite mer generöst tror jag.
+ Tror bäbis skulle tycka det vore kul, han skrattar här hemma i duschen.
+ Det vore nog kul för en själv också.
+ Man kanske kan hitta framtida playdates.
- Kan ju vara svårt med en tid att passa med bäbis.
- Priset.
- Det kanske känns jobbigt och svårt och hemskt och så har man betalat i onödan.
Ni som gått på babysim, är det kul?