Madde_padde

Trådstartare
ber om ursäkt om det redan finns en tråd.

Sambon är utomlands med jobbet och jag försöker ro runt livet med tre barn, en hund, 7 får och 4 hästar och konstaterade precis att jag behöver en ny babyvakt!! Hade en billig bra från Ikea med stora barnen som var toppen och räckte gott! Vill ha utan sladd så vi kan ha den i husvagnen också,
vill kunna gå ut och titta till djuren medans bebisen sover inne så det måste vara bra räckvidd :) vad har ni?

Googlade lite och såg en capidi som fick bra omdöme, någon som har den?
 
Vi har capidi, haft den i 5 år och använt den dagligen till tre barn som sovit utomhus. Den är helt fantastisk! Enkel, lång räckvidd och helt galen batteritid!! Vi laddar den inte ens en gång i månaden och då används den just nu två gånger per dag i totalt ca 4 timmar. Och så har den använts dagligen i princip. Det är vår mest använda bebispryl 😁
 
Jag marknadsundersökte hyfsat brett och landade, efter testresultat och användarkommentarer, på en Philips Avent SCD715 som jag fick hem i förrgår. Litet symptomatiskt för tvillingförälder är att jag inte hunnit sätta batterier i den än... O_o Om den inte är lika bra som jag tror så lovar jag att skriva här och berätta det. ;)
 
Vi hade en Philips Avent Premium med digital videobabyvakt och den var pissdålig eftersom enheten som skulle vara hos bebisen gick på strömsladd och inte batteri. Så se upp för det när ni letar. Hopplöst att inte kunna parkera vagnen vart man vill utan måste hitta en kontakt att plugga in vakten in.
 
Jag har capidi, inhandlad just pga behovet av lång räckvidd. Väldigt nöjd, bebisen kan ligga och sova inne på övervåningen och jag kan vara ute i en hage och fixa. Verkligen lång räckvidd och som någon sa, väldigt bra batteritid.
 
Här är en till som använder capidi. Mycket nöjd med både batteritid och räckvidd när man är ute i stall och hagar för att fixa.
 
Capidi är guld! Köpte min begagnad för ett par år sedan, används flera ggr per dag och skulle gissa på att vi laddar den en gång i månaden. Tillräckligt länge emellan för att vi ska hinna glömma var vi lagt sladden nånstans iaf 😂 har också gård och kan gå ut i lagårn när bebis sover inne, men får då ställa vakten vid dörren annars bryts signalen.
 
Instämmer angående Capidi, sjukt bra! Köpte min på Meds med 20% rabatt (de har typ alltid en rabattkod med 20%), så betalade typ 850 kr för den?
 
Vi har också Capidi och är nöjda! Köpte vår 2016 tror jag och den går fortfarande som tåget nu med tredje barnet. Laddar en gång i veckan kanske och då används den mycket,
 
Capidi är fantastiskt bra! Har använt varje dag i 3 år. Bra räckvidd, bra batteritid, enkel att använda. Vi tycker bara den är toppen, inga nackdelar alls.
 
Vi har en capidi och är nöjda. Bra batteritid och lätt att använda. Väldigt bra service också när vår första slutade fungera så skickade de en ny trots att det gått över tre år sen inköp. Vi skrev bara och frågade vad som kunde vara fel och fick en helt ny.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 420
Senast: Angel
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 381
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 818
Juridik & Ekonomi Tidigt i våras startade jag en tråd (med mitt andranamn Hanna) där beskrev jag mitt juridiska läge med mitt ex som försökte snuva mig på...
Svar
1
· Visningar
1 730
Senast: Josseliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp