Vilken slemmig karl :wtf:
Som han tafsade på "båttjejen" Maria och kalla det "mysa lite".
Ryyyys för sådana män. Själv hade jag hoppat i sjön om en karl kladdat så på mina ben på första dejten.

Sen tyckte jag han var fördomsfull som trodde hon skulle vara ytlig och bara hänga på krogen för att hon var vacker:confused:

Fula tjej har djup och sitter hemma. Vackra tjejer är pompom och ränner på krogen typ:crazy:
 
ooh är det nån form av svensk variant eller är det vanliga amerikanska? var när går det?
 
Han är riktigt slemmig. Men tjejerna verkar inte så mycket bättre dom. Många verkar vara sexuellt utsvultna.
 
@hastflicka Hola ska göra så att du surfar via en proxyserver, så om du befinner dig i USA och väljer Sverige, så borde exempelvis SVT Play tro att du surfar från Sverige. Funkar det inte? Jag använder det mest till Netflix, där är det i alla fall guld :)
 
Testa att lägga till Hola på din webläsare (www.hola.org), då kan du välja vilket land du vill surfa från (hej amerikanska Netflix!) :up:

Åhh älskar Hola, räddar mig här i UK när jag saknar svenska program och surfar in på typ tv3 och liknande :love: Det enda VPN som funkar för mig och är gratis :heart (haha gud vad jag lät som värsta sliskiga försäljaren nu)
 
@hastflicka Hola ska göra så att du surfar via en proxyserver, så om du befinner dig i USA och väljer Sverige, så borde exempelvis SVT Play tro att du surfar från Sverige. Funkar det inte? Jag använder det mest till Netflix, där är det i alla fall guld :)

Tack! Jag ska titta narmare pa det nar jag inte jobbar 10 timmar om dagen sa jag har tid (och ork!) att titta lite narmare.
 
Väldans dött i den här tråden, nu när det börjar bli lite kul därnere på ön.
 
Jag har kollat litegrann (kanske 6-7 avsnitt) och tycker att det har varit rätt tråkigt ditintills. Vad är det som händer, triangeldrama x 10?
Typ och en del skitsnack , men jag tror det börjar hända lite mer nu när det blir skarpt läge.
 
Såg avsnitt 1-2 och har sett nån microglutt på nått mer men i dag sr jag hela.
Har han varit så där sliskit kladdig på alla tjejer:crazy::yuck:
 

Liknande trådar

Relationer Liksom ensam mamma söker, Bachelor och annan multi-dating. Varför köra denna kränkande urvalsmetod. Typ jag dejtar er alla samtidigt och...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
11 385
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: Red_Chili
·
Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 017
Senast: Sedna
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
305
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp