Back on Track + Nypon?

Constance

Trådstartare
När jag kollar på lite olika hästshoppar på nätet, och kollar på deras BoT-sortiment ser jag ganska ofta att Nypon (oftast pulver) finns under samma kategori. Varför?

Har det något att göra med BoT? (framsteg m.m) Eller ligger det bara under den kategorin ändå?

Sv: Back on Track + Nypon?

Det är för att nypon är bra för lederna precis som BoT så tillsammans är det en bra kombination för lederna..

Sv: Back on Track + Nypon?

Aha. Jag visste inte att nypon var bra för lederna, men det kunde jag kanske ha räknat ut :p :o

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 139
Senast: Mint
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 105
Senast: __sofia__
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 818
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka