Back on track

C

colorado

Är det någon som provat de kinesiska bandaget back on track?

Var de bra? Var kan man köpa dem? :confused:

Finns ju hur många back on track trådar som helst under detta år. Använd sök-funktionen så får du massor av svar :idea:

jag har ett par men jag har inte provat dem än :o
vet faktiskt inte vart mor min köpte dem,vet bara att hon beställde nånstans :confused:
mvh/Arabizar

C

Casa_Blanca

Jag har!! :)
Tycker att dom funkar jätte bra!!
Min pålla har aldrig vart så fin i benen som hon är nu när hon har dom!
Jag köpte mina på mälar kleniken! Vet att dom finns på vissa hästaffärer oxå!

K

korsningsponny

Jag har dom. Funkar jättebra, har dom på min häst som har känsliga kotor, och om han är något varm i benen på kvällen (han har dem över natten), så är han sval och fin i benen efter några timmar med dom...
:D
beställde dom från www.distansritt.nu

C

Casa_Blanca

Min häst har gallor!
När hon har BackOn Track över natten är hon helt klar å fin i benen dagen efter! :)

Är själv reumatiker o har BoT vantar o knäskydd på mig under natten o då är värken borta. Ska prova på pållan oxå för hon har lite gallor. Köpte mina på scandinavium

L

Little_Chance

Jag behöver såna.
Fast de är ju så dyra..! :crazy:
Ska man vänta och kolla på Globen eller?

Liknande trådar

• Artikel
Radannons Svart fleecetäcke från Back on track 140cm. Använt en gång så i nyskick. 400kr
Svar
0
· Visningar
703
Senast: Mazda45
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
413
Senast: CFrisk
·
Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
502
Senast: Scata
·
Hästmänniskan Funderar på att köpa en Back on Track Posture Reminder. Någon som har erfarenhet? satt den bekvämt eller skaver den vid armhålorna...
Svar
1
· Visningar
495
Senast: Leeelot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #7
  • Hjälp att bolla ras!
  • Valp 2022