Baconkrydda

Snorlax

Trådstartare
Jag har alltsedan besöket på Frasses förgäves letat efter någonstans att köpa denna ädla krydda. Personalen på Frasses sa att de tillverkar kryddan själv och att den därför dessvärre inte går att köpa. Har kollat runt på nätet, men även i butiker som Lidl, Ica, Coop, Willys, Netto, City gross utan att hitta något. Snälla hjälp mig! :)
 
ok tack, men jag har verkligen försökt leta och hittar inte, kan du pm:a mig var den här hemsidan finns? :)
 
Jag har alltsedan besöket på Frasses förgäves letat efter någonstans att köpa denna ädla krydda. Personalen på Frasses sa att de tillverkar kryddan själv och att den därför dessvärre inte går att köpa. Har kollat runt på nätet, men även i butiker som Lidl, Ica, Coop, Willys, Netto, City gross utan att hitta något. Snälla hjälp mig! :)

Var tvungen att goggla och hittade detta

http://www.fancyfood.se/products/rough-puff-bacon-mix
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har, av ren bekvämlighet handlat min kattsand på närliggande livsmedelsbutik (Ica, Coop, Willys), vanlig typ klumpbildande sand. Nu...
2
Svar
27
· Visningar
2 320
Senast: Account
·
Äldre Var handlar ni era livsmedelsvaror? Coop, Ica, Willys, annat? Handlar ni alltid i samma butik/från samma kedja eller varierar ni? Vad är...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 838
Senast: JGD
·
H
Utrustning Hej! jag har läst och letat efter information på nätet och frågat i diverse hästaffärer, men ingen kan ge mig ett vettigt svar...
2
Svar
39
· Visningar
4 118
Senast: Mursten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp