Bad och spädbarn

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare GaurdianAngel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 3 315
Status
Stängd för vidare inlägg.
G

GaurdianAngel

Kom att tänka på detta med hur gamla barnen kan vara när de badar i sjöar och hav för första gången.

Ska ner till brorsan och hans familj i sommar och de har ju fått en liten. Det blir troligen en hel del standtid, då både jag och familjen älskar sol och bad. Men hur funkar det med en liten?

Sol och sånt vet jag, men när kan ett barn egentligen börja följa med ut och doppa tårna?

Sv: Bad och spädbarn

GaurdianAngel skrev:
Kom att tänka på detta med hur gamla barnen kan vara när de badar i sjöar och hav för första gången.

Ska ner till brorsan och hans familj i sommar och de har ju fått en liten. Det blir troligen en hel del standtid, då både jag och familjen älskar sol och bad. Men hur funkar det med en liten?

Sol och sånt vet jag, men när kan ett barn egentligen börja följa med ut och doppa tårna?
Vattnet i havet är ju förhållandevis kallt, så de kan tycka det är lite obehagligt. Men en kort stund är väl ganska okej om de inte fryser.
Båda mina har fått bada i havet på sensommaren under sitt första levnadsår - de är födda i slutet av december/mitten av januari.
Kom bara ihåg att ha body och solhatt på... :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 807
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 145
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 190
Senast: Otherside
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 207
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Boxmattor, erfarenheter?