Bad och spädbarn

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

GaurdianAngel

Kom att tänka på detta med hur gamla barnen kan vara när de badar i sjöar och hav för första gången.

Ska ner till brorsan och hans familj i sommar och de har ju fått en liten. Det blir troligen en hel del standtid, då både jag och familjen älskar sol och bad. Men hur funkar det med en liten?

Sol och sånt vet jag, men när kan ett barn egentligen börja följa med ut och doppa tårna?
 
Sv: Bad och spädbarn

GaurdianAngel skrev:
Kom att tänka på detta med hur gamla barnen kan vara när de badar i sjöar och hav för första gången.

Ska ner till brorsan och hans familj i sommar och de har ju fått en liten. Det blir troligen en hel del standtid, då både jag och familjen älskar sol och bad. Men hur funkar det med en liten?

Sol och sånt vet jag, men när kan ett barn egentligen börja följa med ut och doppa tårna?
Vattnet i havet är ju förhållandevis kallt, så de kan tycka det är lite obehagligt. Men en kort stund är väl ganska okej om de inte fryser.
Båda mina har fått bada i havet på sensommaren under sitt första levnadsår - de är födda i slutet av december/mitten av januari.
Kom bara ihåg att ha body och solhatt på... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
11
· Visningar
544
Senast: Palermo
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 793
Senast: mars
·
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 574
Senast: Roheryn
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 185
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp