Bukefalos 28 år!

Badat telefonen

pepp

Trådstartare
Igår trillade min Samsung S3 ner i toan... :crazy: jag tog upp den genast och tog loss allt som gick att ta lös (bakstycke, batteri)
Pojkvännen sa att jag skulle lägga den i en påse med ris, för riset skulle suga upp vattnet. På morgonen var den torr...

Den uppför sig som vanligt förutom att det kommer upp en varningstriangel i vänster hörn där det står "varning för dataanvändning".
Det jag saknar är att det inte kommer upp om nån skrivit på facebook/wordfeud o såna sidor...
 
Sv: Badat telefonen

jag har tappat min samsung i hästarnas vattenkar 2 ggr, tappar den 3ggr om dagen och den mår hur bra som helst ^_^, behövde bara starta om mobilen en eller två gånger. trianglen försvann efter ett tag .
 
Sv: Badat telefonen

Igår trillade min Samsung S3 ner i toan... :crazy: jag tog upp den genast och tog loss allt som gick att ta lös (bakstycke, batteri)
Pojkvännen sa att jag skulle lägga den i en påse med ris, för riset skulle suga upp vattnet. På morgonen var den torr...

:eek: Tell me more!

Varför har du inte annonserat detta på facebook så man får hänga med i nån annans privatliv? :D

(Vad du ska göra åt telefonen vet jag tyvärr inte :/)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppfödare som slutat svara
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp