Badblöjor!

Guldaskig

Trådstartare
Vad föredrar ni? Engångsblöjor som går att köpa på mataffären eller såna som liknar badbyxor med dragsko runt ben och mage? Är de sistnämnda tillförlitliga?
 
Den simskola vi gått babysim på godkänner enbart sådana badbyxor med dragsko i midja och lår då de menar att de är de enda som är tillförlitliga :p Jag har aldrig använt engångsbadblöja men tycker inte det hade känts något vidare, varken i bekvämlighet eller miljöaspekt.
 
Vad föredrar ni? Engångsblöjor som går att köpa på mataffären eller såna som liknar badbyxor med dragsko runt ben och mage? Är de sistnämnda tillförlitliga?

Jag har också bara använt flergångsvarianten, det har fungerat bra men jag har heller aldrig (hittills, peppar peppar ;)) råkat ut för skarpt (bajs)läge.
 
Perfekt! Vi ska på solsemester och satt och funderade vad som var bäst. I somras när vi badade fick hon vara utan blöja och det hände ingen olycka men nu tänker vi (läs: hoppas vi) att vi kan vara på stranden lite längre och då kanske man behöver någon blöjvariant.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 279
Senast: Enya
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
845
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Nu när jag tog in hblstoet för att borsta så upptäcker jag att hon har knölar över hela kroppen. Ser även ut som ödem under magen. Hon...
2
Svar
22
· Visningar
2 183
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
974
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp