Badblöjor!

Guldaskig

Trådstartare
Vad föredrar ni? Engångsblöjor som går att köpa på mataffären eller såna som liknar badbyxor med dragsko runt ben och mage? Är de sistnämnda tillförlitliga?
 
Den simskola vi gått babysim på godkänner enbart sådana badbyxor med dragsko i midja och lår då de menar att de är de enda som är tillförlitliga :p Jag har aldrig använt engångsbadblöja men tycker inte det hade känts något vidare, varken i bekvämlighet eller miljöaspekt.
 
Vad föredrar ni? Engångsblöjor som går att köpa på mataffären eller såna som liknar badbyxor med dragsko runt ben och mage? Är de sistnämnda tillförlitliga?

Jag har också bara använt flergångsvarianten, det har fungerat bra men jag har heller aldrig (hittills, peppar peppar ;)) råkat ut för skarpt (bajs)läge.
 
Perfekt! Vi ska på solsemester och satt och funderade vad som var bäst. I somras när vi badade fick hon vara utan blöja och det hände ingen olycka men nu tänker vi (läs: hoppas vi) att vi kan vara på stranden lite längre och då kanske man behöver någon blöjvariant.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 456
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 918
Senast: Badger
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 931
Senast: kolblakkur
·
Mat Kockens har tidigare haft en kryddblandning som kallades Wokkrydda. Den verkar vara borta från deras sortiment. :( Mitt problem är att...
2
Svar
36
· Visningar
2 612
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • hjälm till avlångt huvud?

Omröstningar

Tillbaka
Upp