Badleksaker

vippan

Trådstartare
Finns det badleksaker utan hål ibotten? Ja, ni vet, badleksaker i gummi/plast, badankor, fiskar och allt vad det nu finns.

Upptäckte till min förskräckelse att det luktade mögel ur sonens badgrejer :eek:

Det är rackarns svårt att få ut allt vatten ur dem efter badet så det bästa vore ju om det inte kunde komma i något vatten alls! :laugh:
 
Sv: Badleksaker

Japp, det fick min unge i julklapp. Ankor utan hål och andra djur med hål i munnen så de sprutar vatten. Jätteroligt. ;)
 
Sv: Badleksaker

Jag tycker det är fel att kalla badleksaker för badleksaker då det är hål i botten...då kallar jag dom hundleksaker ;)..Nämen, jag köpte trodde jag badankor på Tradera, och när dom kom var det hål i botten...Inte flöt dom som en anka inte utan på sidan, och full i vatten blir dom. Häromdagen sprang jag förbi en 10: an låda på Hemköp, och vad ligger där ? jo, en badanka UTAN hål i botten. Det är ÄKTA badleksaker det. Så visst finns dom.
 
Sv: Badleksaker

Jag tycker det är fel att kalla badleksaker för badleksaker då det är hål i botten...då kallar jag dom hundleksaker ;)..Nämen, jag köpte trodde jag badankor på Tradera, och när dom kom var det hål i botten...Inte flöt dom som en anka inte utan på sidan, och full i vatten blir dom. Häromdagen sprang jag förbi en 10: an låda på Hemköp, och vad ligger där ? jo, en badanka UTAN hål i botten. Det är ÄKTA badleksaker det. Så visst finns dom.

Våra badankor flöt också på sidan... :grin:

Jag får hålla utkik efter "hållösa" helt enkelt! :laugh:
 
Sv: Badleksaker

Nu har jag varit på två stora barnaffärer. Inte en gummianka utan hål i sikte... :grin:
 
Sv: Badleksaker

Där sa du nåt.
Det har jag också funderat över.
Sonen har en hund med hål i botten som blir tvärfull i vatten.
Inte får man ur det heller. *springer och luktar*
 
Sv: Badleksaker

Jag slängde alla Nikes badleksaker igår efter att ha läst den här tråden. Precis som du skriver var de mögliga inuti. Hon hade ankor och en del andra djur som man kunde fylla med vatten och spruta ur typ.

På Åhlens City i Stockholm har de just nu rea på badgrejjer UTAN HÅL. Jag köpte fyra små båtar och ett pirat-set med piratskepp, två figurer, skattkista, kanon (som sprutar vatten) och en fisk. Den enda som har hål i sig är kanonen. Tips för stockholmarna! Jag betalade 45 kronor för alltihopa.
 
Sv: Badleksaker

Där sa du nåt.
Det har jag också funderat över.
Sonen har en hund med hål i botten som blir tvärfull i vatten.
Inte får man ur det heller. *springer och luktar*

Jag hade fiskar i olika storlekar och från de mindre gick det inte att trycka ur allt vattnen, de var så hårda. Men även i de större grejorna blev det vatten kvar som förvandlades till :eek:
 
Sv: Badleksaker

Jag slängde alla Nikes badleksaker igår efter att ha läst den här tråden. Precis som du skriver var de mögliga inuti. Hon hade ankor och en del andra djur som man kunde fylla med vatten och spruta ur typ.

På Åhlens City i Stockholm har de just nu rea på badgrejjer UTAN HÅL. Jag köpte fyra små båtar och ett pirat-set med piratskepp, två figurer, skattkista, kanon (som sprutar vatten) och en fisk. Den enda som har hål i sig är kanonen. Tips för stockholmarna! Jag betalade 45 kronor för alltihopa.

Visst är det äckligt! :eek:

Jag ska titta på Åhlens här hemma om det finns, men en tur in till storstan är ju alltid trevligt! :laugh:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 067
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 260
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 320
Hundträning Det får bli en tråd till på en gång. Vi roar oss alltså med lydnadsmoment utan tävlingsambitioner. Den svåraste nöten är apport. Det som...
Svar
8
· Visningar
853
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp