Bukefalos 28 år!

Badminton 2011

Sv: Badminton 2011

Min svägerska ska dit som markstöd till Joseph....

någon som vet om de live sänder via internet?
 
Sv: Badminton 2011

Jag har bara hittat att de sänder på FEITV, betal-kanal. Om någon hittar gratissändning så säg till, jag planerar att titta oavsett! :)
 
Sv: Badminton 2011

Attans, jag hade hoppats att hitta en gratissändning i tråden. Någon som vet om det kommer sändas något på TV? Sammandrag eller så? På ridsport.se verkar det ju inte så :(
 
Sv: Badminton 2011

KL

Är det någon som såg vad som hände med Ingrid Klimke? Jag missade hennes ritt, surt.

Otroligt kul med Mister Pooh! :banana:
 
Sv: Badminton 2011

Hon föll vid grinden i Huntsman's Close. Hästen ramlade och landade lite på henne så hon fick åka till sjukhuset i Bristol med en knäskada sa de.
Elizabeth Power (IRL) vart förd till Bristol via helikopter efter ett tungt fall och var medvetslös i 10 minuter vilket uppehöll tävlingen i drygt 40 minuter.
Camilla Speirs (IRL) fördes också till sjukhuset.
Mark Todd's häst har Goldfinger 515 i härstamningen.
 
Sv: Badminton 2011

Vilken prestation! Grattis Niklas Lindbäck!!!!!!

Å förstås grattis till vår egen ft-bukefalist Mrs L!:banana:
 
Sv: Badminton 2011

Du som var där och verkar ha mer koll än jag; vad var dealen med alla showklädda människor som struttade omkring på sina ponnyer/hunters? Hade de någon funktion? Jag fattade aldrig det...

Det var mitt första Badmington och det var himla kul! Jag fick en liten tweed&landrover-överdos, men det får man väl ta :D Ska se om jag lyckas lägga upp några bilder, fick iaf en bra på Niklas, och en rolig closeup på Mark Todd när han dundrade förbi mot sista hindret.

Bara jag som tyckte det var lite roligt att höra speakern med snobbiga accenten säga "poo" hela tiden (jag vet att han heter Mr Pooh som i Nalle Puh, men det låter ju likadant)? Jag har nog lite barnslig humor ;)
 
Sv: Badminton 2011

Du som var där och verkar ha mer koll än jag; vad var dealen med alla showklädda människor som struttade omkring på sina ponnyer/hunters? Hade de någon funktion? Jag fattade aldrig det...

Det var mitt första Badmington och det var himla kul! Jag fick en liten tweed&landrover-överdos, men det får man väl ta :D Ska se om jag lyckas lägga upp några bilder, fick iaf en bra på Niklas, och en rolig closeup på Mark Todd när han dundrade förbi mot sista hindret.

Bara jag som tyckte det var lite roligt att höra speakern med snobbiga accenten säga "poo" hela tiden (jag vet att han heter Mr Pooh som i Nalle Puh, men det låter ju likadant)? Jag har nog lite barnslig humor ;)

Jag pratade med en av de gulklädda jaktryttarna och han berättade att de tillhörde det lokala Jaktlaget i Badminton. Däremot de grönklädda tillhörde godsets jaktlag.
Man släpper alltid godsets tikar på slutet inne på arenan mer som en kul grej (tror jag) och så far alla runt som torra skinn. :laugh: I år så var det den nya Jakt-mastern som skulle introduceras och den gamla hade gjort sitt efter 38 år.

En ny intressant grej som syns på några av mina bilder är ryttarnas head-cams, förut hade något TV-bolag rättigheterna till allt filmande.

Badminton är lika häftigt varje gång :-)
 

Liknande trådar

Relationer Det har skurit sig så enormt mellan mig och min sambos mamma att jag inte vill vara här mer. Jag vill inte vara där jag bor, jag vill...
2
Svar
27
· Visningar
4 534
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 336
Senast: supercassie
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 703
Senast: Lavinia
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
36 695
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp