Badplatser nära Vendel

nyttnick

Trådstartare
Vi ska vara i närheten av Vendel under helgen och det verkar bli soligt och varmt! Finns det några ok badplatser, helst lite mindre ”kända” och med färre folk?
Någorlunda ok botten är önskvärt, i övrigt krävs inga bekvämligheter, men finns det brygga så är det ett plus!

Vi kan åka runt 4-6 mil ungefär
 
Ja vendelsjön går att bada i men bästa badplatsen där är på andra sidan från Vendel sett.
Ska kolla vad den heter
(Är bara född och uppvuxen där hahahaha)
 
Fanns ju tvärsöver från slottet sett ett gammalt lägerområde där man var på somrarna
Men kommer fan inte på vad det heter.
Finns inte många ställen att bada på längs vendelsjön tyvärr
 
Vi bor precis vid vendelsjön, den är inte jättebadvänlig tyvärr om man inte badar från båt.

Vi ska kolla Ubblixbo och Gimo, tack för tipsen:bow:
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 815
Senast: ptr
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 611
Senast: Ramona
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 726
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 242
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp