Badrumsförvaring ovanför toalettstolen?

bettysmatte

Trådstartare
Imorgon kommer nya badkaret (spännande :nailbiting: :D ) !! Ska bli underbart att kunna sträcka ut sig i ett lite längre badkar, MEN då förlorar jag ytterligare förvaringsplats i ett redan pyttelitet badrum. I nuläget har jag ett litet (fult!) fristående badrumsskåp, samt ett lite roligare gammalt pottskåp, som förvaringsmöbler. Lilla fula skåpet kommer inte att få plats längre. Det står bakom sittbadkaret nu, och den ytan "försvinner" när det längre badkaret sätts in. Det jag har funderat på är att utnyttja utrymmet ovanför toalettstolen. Minns att jag - i alla fall förut - har sett dessa hyllor (ibland också med skåp) som står på golvet och "ramar in" toastolen. Förvaringen då alltså ovanför. Jag trodde att IKEA skulle ha, men det verkar inte så. När jag googlar får jag några träffar på Wish, men vill inte handla från dem. Hittade någon annan variant, men leveranstiden var 4-6 veckor. Känns liiiiite länge.... Någon som har tips på var jag kan leta? Eller tips på någon annan smart förvaring i ett mini-badrum?
 
Jag har ett spegelskåp från Ikea med två dörrar och med belysning som jag är mycket nöjd med. :)
.
Edit: läste typ inte alls och tar tillbaka allt :D
 
6B52F518-4DC7-4785-99F5-ED85312C8084.png
Jag hade den i min förra lägenhet, fungerade prima, spände bara fast mellan tak och golv lämnade inga märken. Hade den i typ fem år utan problem
 
Vi har en toaletthylla från Ikea, hur bra som helst när man har dåligt med förvaring.

Trist ifall de slutat sälja dem.
 
Jadå, amazon hade en hylla som såg riktigt vettig ut, men jag blev lite fnissig när jag läste produktbeskrivningen:

"Förhindrar kopplingar: Denna över-toalettförvaring håller ditt badrum rörigt. Du behöver inte längre röra upp ditt handfat och golv, du kan förvara det du behöver snyggt på stället."

Kopplingar :confused:? Och ett rörigt badrum är väl det alla vettiga människor drömmer om..... :D ?!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp