Bukefalos 28 år!

Badrumsunderskåp i plåt?!

Jamtland

Trådstartare
Någon som har tips på var jag kan hitta ett underskåp till badrummet i plåt?! Vi kan ju omöjligt vara de enda som inte kan ha ett i trä eftersom en del av duschvattnet hamnar på skåpet varje gång vi duschar?!
 
Någon som har tips på var jag kan hitta ett underskåp till badrummet i plåt?! Vi kan ju omöjligt vara de enda som inte kan ha ett i trä eftersom en del av duschvattnet hamnar på skåpet varje gång vi duschar?!
De vanliga badrumsskåpen, skyddas de inte på något vis mot fukt? Jag tänker att det brukar ju bli rätt fuktigt i badrum.. 🤔
 

Liknande trådar

Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
7 263
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 388
Senast: Lyan
·
  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
9 120
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 236
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp