Bäst i test 2021 (SVT)

Vi kollade.
Jag har pga barn sett typ alla säsonger och är väl lite mätt på konceptet men särbon som upptäckte det i fjol tyckte om det.

Jag får erkänna att den där äggklockan hade jag fått hjärnstillestånd om jag skulle uppfinna.
 
Jag måste ha levt under en sten för det här var första gången jag såg programmet :o jag gillade det, speciellt eftersom Jesper var med :love:
 
Jag har aldrig sett programmet förut, kollade idag eftersom Jesper är så himla bra! Rätt kul om än lite krystat ibland, sista grenen var dock en besvikelse.
 
Jag har nyligen börjat titta. Hade hört talas om programmet förut, men det är rätt sällan jag ser program när de faktiskt sänds. Sedan råkat jag titta på gamla avsnitt på SVT play, och har sett alla som fanns där. Såg det nya avsnittet i kväll. Har alltid tyckt om Babben, och programmet är sådär lite lagom småroligt och klurigt. Jag hade gjort precis som Johanna i den första grenen.... :o
 
Jag har nyligen börjat titta. Hade hört talas om programmet förut, men det är rätt sällan jag ser program när de faktiskt sänds. Sedan råkat jag titta på gamla avsnitt på SVT play, och har sett alla som fanns där. Såg det nya avsnittet i kväll. Har alltid tyckt om Babben, och programmet är sådär lite lagom småroligt och klurigt. Jag hade gjort precis som Johanna i den första grenen.... :o
Haha samma här. Hade nån gett mig en fotboll och ställt mig framför ett fotbollsmål med en målvakt i och sagt ”gör så många mål som möjligt” så hade jag också ställt mig och lagt straffar. Brukar ändå vara bra på att tänka utanför boxen, men tydligen inte när det gäller sport. :D
 
Det var underbart men jag älskade när Marika skulle komma på yrket på en person som nickade eller skakade på huvudet vid frågor och svarade tvärtom. Alltså det var fantastiskt kul!
Det är jag inte så säker på att jag sett faktiskt. Bara sett tre tidigare säsonger, tror jag.
 
Jag har också sett på Taskmaster och det har "förstört" Bäst i test för mig ;) BiT känns så himla barnsligt jämfört med TM och dessutom inser man att de inte hittar på några (?) test i Sverige utan bara kopierar. Kommer nog att se de flesta avsnitten trots detta.

I gårdagens avsnitt måste det ha varit pålagda publikskratts-ljud också va? Tyckte det skrattades alldeles för mycket och på ställen det inte hände något jättekul? Sjukt störigt... 🤪 Tyckte Jesper var roligast (gillar dock honom sen tidigare vilket säkert kan ha påverkat liiite men ändå...) så det är ju tråkigt att han bara var veckans gäst :cautious:
 

Liknande trådar

Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
622
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
779
Senast: Rosett
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 196
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 533
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp