Bäst i test 2021 (SVT)

Jag har också sett på Taskmaster och det har "förstört" Bäst i test för mig ;) BiT känns så himla barnsligt jämfört med TM och dessutom inser man att de inte hittar på några (?) test i Sverige utan bara kopierar. Kommer nog att se de flesta avsnitten trots detta.

I gårdagens avsnitt måste det ha varit pålagda publikskratts-ljud också va? Tyckte det skrattades alldeles för mycket och på ställen det inte hände något jättekul? Sjukt störigt... 🤪 Tyckte Jesper var roligast (gillar dock honom sen tidigare vilket säkert kan ha påverkat liiite men ändå...) så det är ju tråkigt att han bara var veckans gäst :cautious:
Det är ju ett koncept som köpts in, misstänker att de inte får komma på något själva. :)
 
Det är ju ett koncept som köpts in, misstänker att de inte får komma på något själva. :)
Så är det kanske! Och jag formulerade mig lite dåligt, för det gör mig ingenting egentligen att de inte hittar på testen i Sverige. Det var mer känslan när man insåg att allt är kopierat fast en lite sämre version - de första säsongerna såg jag med "lite andra ögon" så att säga :p
 
I gårdagens avsnitt måste det ha varit pålagda publikskratts-ljud också va? Tyckte det skrattades alldeles för mycket och på ställen det inte hände något jättekul? Sjukt störigt... 🤪
Jag tänkte också på det, och tyckte också det var sjukt störigt :p Kanske att de i och med corona inte haft publik på plats som jag antar att de haft innan, och att de då lade på skrattljud?
 
Jag tänkte också på det, och tyckte också det var sjukt störigt :p Kanske att de i och med corona inte haft publik på plats som jag antar att de haft innan, och att de då lade på skrattljud?
Ja det lär vara anledningen - men någon hade verkligen gått loss på skrattljuden alltså 😆
 
Ang pålagda skrattljud... kollade på en basketmatch från NBA. De hade tagit bort nästan allt ljud från plan och istället lagt jättemycket publikljud... SÅ värdelöst.
 
Jag älskar BiT, vi har sett alla säsonger, men behöver nog övertygas om årets panel. Har svårt för Arantxa, hon brukar vara så extrem jämt! Dock lugn i första avsnittet.
 

Liknande trådar

Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
621
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
777
Senast: Rosett
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 189
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 472
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp