Bästa aktivitetsarmbandet, sömn och stress.

Jag har inte ens försökt, ska det gå att göra?
Tycker nog att det är mycket glädjesiffror på stegmätaren, i alla fall om man jämför med den jag haft tidigare.

Jag löste det :)
Det är nog det, men ser det ändå peppande till att ta mig ut istället för att ligga i soffan :D har bara haft mobilen som räknare innan.
 
Min charger 3 har väldigt svårt att hitta min puls. Tar jag av den och sätter mot fingret så hittar den direkt.

Är död på handleden, testat flera olika ställen...
 
Min charger 3 har väldigt svårt att hitta min puls. Tar jag av den och sätter mot fingret så hittar den direkt.

Är död på handleden, testat flera olika ställen...

Insett att det är min handled det är fel på :( en kompis testade den och fick upp puls direkt. På mig är den stendöd.
 
Jag har Garmin Vivoactive 3, den mäter, steg, puls, stress, sömn, trappor. Den är vattentät upp till 3-5m djup, helt perfekt för mig.
Den fyller sin funktion när det är att mäta.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 373
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 409
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Skapar nytt nick då jag inte vill att någon ska veta vem jag är. Skulle någon komma på det ändå så är jag tacksam om denne håller det...
Svar
11
· Visningar
2 578
Senast: Angua
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp