Bästa appen för inspelning av samtal

Coop

Trådstartare
Jag ska göra en telefonintervju och är så hemskt dålig på att skriva anteckningar under samtal så jag kommer ihåg vad som sas. Så jag tänkte för att underlätta skrivandet efteråt, att jag ska prova att spela in samtalet.

Har ni några tips på bra appar till andriod? Har en xperia compact om det spelar någon roll.
 
Jag ska göra en telefonintervju och är så hemskt dålig på att skriva anteckningar under samtal så jag kommer ihåg vad som sas. Så jag tänkte för att underlätta skrivandet efteråt, att jag ska prova att spela in samtalet.

Har ni några tips på bra appar till andriod? Har en xperia compact om det spelar någon roll.
Jag använde ACR. Väldigt enkel. Men det är ett par år sedan nu. Har säkert kommit mycket nytt.
Fördelen med den då, var att du kunde spara i molnet, så du inte fick en full telefon. =)
Men nu har man ju gigantisk med plats på telefonerna, så det går säkert bra att spela in rätt i den.
Lycka till!
 
Jag använde ACR. Väldigt enkel. Men det är ett par år sedan nu. Har säkert kommit mycket nytt.
Fördelen med den då, var att du kunde spara i molnet, så du inte fick en full telefon. =)
Men nu har man ju gigantisk med plats på telefonerna, så det går säkert bra att spela in rätt i den.
Lycka till!
Jag använde också ACR fram till alldeles nyss, men från december eller något så fungerar den inte längre för Android. Jag har inte hittat någon bra ersättare men skulle verkligen behöva det i jobbet när jag gör telefonintervjuer.
 
Jag använde också ACR fram till alldeles nyss, men från december eller något så fungerar den inte längre för Android. Jag har inte hittat någon bra ersättare men skulle verkligen behöva det i jobbet när jag gör telefonintervjuer.
Jag som tror att jag tror att jag tycker om förändring!
Men det här var trista nyheter. Jag gillade den!
Hojta gärna om du hittar någon likvärdig. :)
 
Jag använde också ACR fram till alldeles nyss, men från december eller något så fungerar den inte längre för Android. Jag har inte hittat någon bra ersättare men skulle verkligen behöva det i jobbet när jag gör telefonintervjuer.
Har du hittat någon ersättning? Jag jagar vilt efter någon app sen vår intervju måste ske på telefon istället för irl.
 
Har du hittat någon ersättning? Jag jagar vilt efter någon app sen vår intervju måste ske på telefon istället för irl.
Nej. Jag har gjort en hemmasnickrad lösning där jag fysiskt sätter ihop en mygga från en telefon med ena hörsnäckan på ett headset i den telefonen jag pratar i. Sen har jag igång röstinspelning i telefon nr. 1.
Oerhört low-tech men funkar bra.
 
Nej. Jag har gjort en hemmasnickrad lösning där jag fysiskt sätter ihop en mygga från en telefon med ena hörsnäckan på ett headset i den telefonen jag pratar i. Sen har jag igång röstinspelning i telefon nr. 1.
Oerhört low-tech men funkar bra.
Låter lite som den lösning jag funderade ut, spela in från datorn och ha telefonen på högtalare. Hopplöst när både teknik och sjukdomar sätter hinder!
 
Jag gjorde intervjuer för några veckor sen till examensarbete, satte telefon på högtalare och spelade sedan in på datorn. Det funkade för mig :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 642
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 648
Senast: Habina
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 941
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
14 955
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp