Bästa appen för ljudböcker?

TeamLundVer

Trådstartare
Sonen (4år) har börjat lyssna på ljudbok när han går och lägger sig.
Vi har nu provat Storytell i 2 veckor med lite blandat resultat. Böckerna är bra men många av böckerna (t ex Alfons) är under 10min långa och sonen hinner inte somna på den tiden.

Vi skulle behöva en funktion där man kan lägga upp en spellista med flera böcker efter varandra som spelas upp automatiskt. Finns det någon ljudboksapp som har något liknande? Vilken app tycker ni är bäst rent allmänt? Vilka har störst utbud av barnböcker?
 
Jag tror att Storytel har störst utbud på barnböcker. Ni får hitta längre böcker istället? Hela Vitnos-serien finns tex 👍
 
Jag vet inte om någon av apparna har någon playlistfunktion men annars tycker jag inte att det är någon skillnad mellan storytel och nextory. Jag brukar skifta lite mellan dem beroende på vilken av dem som har en rabattkod för tillfället.

Sveriges radio har annars ett bra utbud för barn, likaså urplay. Där finns t ex Lässugen (kändisar läser böcker för barn).
 
Det finns en del barnböcker på Spotify också, bl a Alfons och mycket av Astrid Lindgren (tar gärna emot tips om någon hittat något mer som är bra där!).
 

Liknande trådar

Fritid Jag tänkte att jag skulle önska mig prenumeration på en svensk ljudboksapp till jul. Jag använder Amazon Audible nu och är jättenöjd...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 067
Senast: Lingon
·
Övr. Barn På allmänt finns det en tråd om ljudböcker, men jag funderar på vilken som är bäst på barnljudböcker. Vilka fungerar om barnen ska...
Svar
1
· Visningar
549
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag blir så trött på mig själv! Det känns som att min kropp håller på att köra slut på mig själv, och jag hittar inga medel som kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 461
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp