Bästa batteridrivna grästrimmern

Jag har som sagt ingen egen erfarenhet men litar på honom vad det gäller den typen av maskiner (han har använt Stihl). Det enda märke han köper åt sig själv är Husqvarna.

Måste du ta ett av de märkena hade jag tittat mer på Ryobi. Vi har lite maskiner (om än inte någon trimmer) från Ryobi och de är bra.

För att vara budgetmärke är det väldigt bra, måste jag säga. I övrigt kör vi maskinparken med Bosch Pro och Makita. Det enda jag dödat är batterigräsklipparen (Ryobi) och det var nog ingen som hållt för det jag utsatte den för.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 106
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 807
Senast: SiZo
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 290
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 031
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp