Bästa budgettelefonen (android)?

Okeydokey

Trådstartare
Jahopp... ettåringen lyckades komma åt samt dränka min älskade Samsung Galaxy s7 som tjänat mig väl i flera år och jag måste ha en ny mobil. Jag tycker det känns helt galet att lägga över 10.000 kr på en telefon, men jag vill samtidigt ha en bra kamera och så bra batterikapacitet som möjligt. Helst under 6000. Vad köper jag? Samsung Galaxy s9? Samsung Galaxy s10e? En Huawei? Jag är ute efter en lättnavigerad, helst inte bautastor android som ger mer glädje än huvudvärk.
 
Jahopp... ettåringen lyckades komma åt samt dränka min älskade Samsung Galaxy s7 som tjänat mig väl i flera år och jag måste ha en ny mobil. Jag tycker det känns helt galet att lägga över 10.000 kr på en telefon, men jag vill samtidigt ha en bra kamera och så bra batterikapacitet som möjligt. Helst under 6000. Vad köper jag? Samsung Galaxy s9? Samsung Galaxy s10e? En Huawei? Jag är ute efter en lättnavigerad, helst inte bautastor android som ger mer glädje än huvudvärk.
https://www.elgiganten.se/product/m...AP20LPI/huawei-p20-lite-64-gb-smartphone-rosa

Jag har denna, fast svart. Jag tycker den är bra! Jag kvaddar en telefon om året så brukar försöka handla billig.
 
Jag har en Moto G4 plus, ,det är Motorla men den är större än den vanliga G4 så den kanske passar dig bättre om du är ute efter en lite mindre telefon. Sen G4 har det säkert kommit flera modeller @Okeydokey När jag köpte för några år sen så hade G5 kommit ut men jag valde G4 för jag ville helt enkelt inte betala så mycket, kostade mig runt 1000 kronor då tror jag. Vid en snabb googling nu så såg jag att Moto G8 nu går att köpa för 1990. Har aldrig haft något större problem med batterikapapciteten på min sen laddas de ju fort också med turbo powerladdaren.
 
Jag har en Xiaomi MI 9t Pro, kostade 4.500 kr. Jäkligt bra kamera och starkare batteri än de flesta telefoner. Är väldigt nöjd med den.
 
Jag är också jättenöjd med min S9. Kan ju också tipsa om att det finns företag som säljer renoverade telefoner till reducerat pris mot en ny.
 
Har en Xiaomi mig a2 jag är väldigt nöjd med :) bra batteri, snabb, lättnavigerad och hyffsat bra kamera
 
Jag ogillar Samsung skarpt, tycker det ät alldeles för mycket skräpappar som är svåra att avinstallera.
Har en huawei p30 PRO, hade innan p20 PRO. Väldigt nöjd! Grym kamera och väldigt bra batteritid. Och ganska lite skräpappar 😉
 

Liknande trådar

IT & mobiler Så. Mobilen död och jag behöver köpa en ny direkt, typ imorgon så fort affärerna öppnar... Jag vill såklart inte byta ner mig till en...
Svar
7
· Visningar
1 051
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp