Bästa kattigloo?

winter

Trådstartare
Ja, som rubriken låter, vilken är den bästa kattigloon enligt dig? Motivera gärna varför 😻
 
Ingen men en vanlig jäkla låda är däremot helt oemotståndlig för de flesta katter.

1595947222195.png
 
Ja det är ju så att nåt man tillfälligt råkar ställa någonstans blir favoriten 😊
Frigolit låda är inte fel, men frågade då en del ser mysiga ut o funderar på nån iallafall. Men kanske därför en del begagnade är till salu 😂
 
Ja, som rubriken låter, vilken är den bästa kattigloon enligt dig? Motivera gärna varför 😻


För att svara dig så köpte jag en ullgrotta från ArkenZoo som mina kissar använde ganska flitigt, dock vanligen för att ligga ovanpå och inte som grotta.

Sedan kom en av familjens hundar och tuggade sönder grottan när hon var här över en helg, så den byttes ut emot en minisackosäck med filt över som funkar fint.

Katterna har en grotta i sitt klätterträd, samt sina reseburar stående som sovplatser. Jag har inte en massa annat, det riskerar att bara samla damm. Det är svårt för en igloo att tävla med en hylla i garderoben då man får sova ovanpå mattes jeans liksom. :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på jakt efter mysiga sovplatser åt mina kommande katter.😊 Kan ni rekommendera bra och prisvärda kattigloos/bäddar ni köpt som ni...
Svar
16
· Visningar
1 273
Senast: Bison
·
Övr. Katt Nån som har huskatt Ragchilla 😻(Ragdoll/Chinchilla perser) katt och kan berätta lite om deras lynne, arbete med pälsen osv? Och om den...
Svar
14
· Visningar
2 322
Senast: Glimra
·
Mat Ja, som rubriken säger, vad åt ni till frukost idag, och vad äter ni vanligtvis? Skillnad på helg och vardag?
3 4 5
Svar
88
· Visningar
2 663
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 130

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp