Bästa "klisterBH"

sthu

Trådstartare
Jag har en hel del kläder med "konstig" skärning, öppen rygg, halterneck osv. Vanlig BH funkar inte under. Den syns och det tycker jag inte är speciellt snyggt. Köpte en sån där BH man klistrar fast på brösten men den satt ju inte kvar när jag började röra på mig. Det var Lindex egna variant.

Så nu undrar jag, vilken klisterBH ska jag satsa på?
Eller något helt annat? Tejp har jag sett rekommenderas ofta men vet inte riktigt om det är något för mig. Är väl egentligen mest ute efter lite modesty (hjälp, tappat det svenska ordet!). Har för små bröst som håller sig där de ska.
 
Jag har en hel del kläder med "konstig" skärning, öppen rygg, halterneck osv. Vanlig BH funkar inte under. Den syns och det tycker jag inte är speciellt snyggt. Köpte en sån där BH man klistrar fast på brösten men den satt ju inte kvar när jag började röra på mig. Det var Lindex egna variant.

Så nu undrar jag, vilken klisterBH ska jag satsa på?
Eller något helt annat? Tejp har jag sett rekommenderas ofta men vet inte riktigt om det är något för mig. Är väl egentligen mest ute efter lite modesty (hjälp, tappat det svenska ordet!). Har för små bröst som håller sig där de ska.
Ngt slags tejp på bröstvårtorna bara? Om de nu ändå håller sig där de ska? (Ska finnas att köpa)

(Annars såklart en halterneckBH, jag hade ibland rätt och slätt bikinitopp under min halternecktopp, (de brukar ha bekvämare/mjukare i nacken halterneck funktion än BH o finare färg och ser inte ut som underkläder. Någon kollega brukar hävda att hon kan ha bandeau bikinitopp på stranden, det vore kanske något under en klänning. För spagettistraps på toppen kan man byta BH banden till ngt glittrigt med paljetter, (finns lösa, har ett par i en låda) så ser det ut som om det var meningen.).

Jag provade typ allt en gång, inklusive en mjuk korsettgrej med plastfjädrar, men allt har åkte ned så jag hade inget under till slut. Gör nog dock inte om det för jag har D. Iofs en riktig hård korsett med stålfjädrar lär sitta uppe.
 
Senast ändrad:
Ngt slags tejp på bröstvårtorna bara? Om de nu ändå håller sig där de ska? (Annars såklart en halterneckBH, jag hade ibland rätt och slätt bikinitopp under min halterneck, (de brukar ha bekvämare/mjukare i nacken halterneck funktion än BH).

Jo har funderat på det. Men gillar inte riktigt känslan att vara helt utan bh ute bland folk. Vanesak antar jag.

Halterneck bh har jag under de kläder som tillåter det, men de med öppen rygg eller djup urringning går det inte.
 
Jo har funderat på det. Men gillar inte riktigt känslan att vara helt utan bh ute bland folk. Vanesak antar jag.

Halterneck bh har jag under de kläder som tillåter det, men de med öppen rygg eller djup urringning går det inte.
Då fungerar inte bandeau heller. Jag har läst om duct tape, men helt ärligt så tror jag inte riktigt på den. Den gång jag nästan testat fick jag knappt bort den lilla klisterlapp jag börjat med, gah!
 
Jo har funderat på det. Men gillar inte riktigt känslan att vara helt utan bh ute bland folk. Vanesak antar jag.

Halterneck bh har jag under de kläder som tillåter det, men de med öppen rygg eller djup urringning går det inte.
Släng pengar på problemet? http://www.violalahger.se/index.php?route=module/blog

1599031922353.png


(Jag köper helt enkelt inte längre kläder som inte täcker ungefär där BH sitter för som sagt provat allt utom den ovanstående. Eller ok provat en väninnas :D de är helt ok bekväma, o sitter uppe, men har inte finansieringen och parties har det varit dåligt med på några år så. Dra inte för mycket, då mår man illa och man ska inte låna ut dem, då kan de bli förstörda.)
 
Senast ändrad:
Jag köper inte kläder, jag syr ;) kul att sy lite annorlunda grejer.

Korsett vill jag inte ha, sjukt obekvämt tycker jag. Dessutom inte snyggt vid öppen rygg.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har gett upp om att ha "riktig" bh på mig, kan inte ens komma ihåg när jag hade det sist eftersom jag tycker det är så obekvämt. Jag...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: starcraft
·
Äldre Alltså, jag har ett par klänningar med bar rygg och jag vill verkligen använda dem, men jag hittar ingen bra bh som funkar. Att gå utan...
2
Svar
35
· Visningar
8 329
Senast: Och_Aye
·
C
Övr. Hund Hej! Jag har tre hundar, alla blandraser. En hanhund på cirka fyra år, hans barn som båda är cirka 9-10 månader(de har olika mammor...
Svar
14
· Visningar
2 592
Senast: Caen
·
Övr. Katt Många av er har säkert läst den här förut, men den tål att läsas igen, igen och igen. Det är inte ofta Prosit sitter ensam hemma och...
2
Svar
33
· Visningar
2 017
Senast: bengibollen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Boräntorna
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp