Bästa klöspelare

sthu

Trådstartare
Snart har Maggans favoritklöspelare gjort sitt. Den används flitigt, både för klös och lek.

Den har varit väldigt bra på många sätt, men jag tycker den slets ut fort. Tyget lossnade rätt omgående och själva pelaren lossnar från bottenplattan. Om jag inte minns fel är det en Little&bigger.

Vad rekommenderar ni kattexperter? Vilken pelare är mest prisvärd?

Kan tillägga att vi förutom pelare har två stora klösträd, en tunna och ett par mattor. Men just Maggan verkar väldigt förtjust i sin pelare, vore ju synd om hon blev utan!
 
Dessa klösträd med rep som skräpar kopiöst är jag trött på. Ska försöka hitta något typ heltäckningsmatta och limma på. Vi har 2 upp till taket som behöver fixas. Viktigast tycker jag är höjd och klösmatrial.
 
Finns inga prisvärda klösträd :cool:
Jag kommer nog försöka spara ihop till ett nytt kattens no1 (eller vad dom heter numera) just för att de är lätta att byta delar på och har matta istället för rep. Tycker dock inte de håller så mycket längre än rep, men ändå.
Just nu har jag ett från zooplus som väl är okej, men som behöver... renoveras.
 
Kattens No 1 är verkligen värt pengarna. Har haft vårt i 8 år och det lär hålla 8 år till. Mellan 4-6 katter i hemmet samtidigt, några på 8-9 kilo och den håller bra ännu.
 
Kattens verkar ju bra, dessutom rätt snygga. Men de har inga pelare vad jag kan hitta?
Det är just pelare jag är ute efter den här gången.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp