Bästa kolsyremaskinen

tott

Trådstartare
Tänkte önska mig en liten men bra kolsyremaskin till julklapp. Önskar rekommendationer, tack 😊
Den får väldigt gärna vara stålgrå.
 
Denna tycker jag är väldigt snygg! Vet inte hur bra den är, jag har en ful Sodastream istället :D

Screenshot_20210827-182351_Messenger.jpg
 
Vad menar du med liten? Smal? De ska ju rymma en kolsyrepatron och de är ju ganska långa dessvärre.

Njae. Kolsyrepatroner finns för luftvapen och för cykeldäck och är då inte alls speciellt långa. Men jag vet inte om det finns apparater lätt tillgängligt som använder dessa?
 
Njae. Kolsyrepatroner finns för luftvapen och för cykeldäck och är då inte alls speciellt långa. Men jag vet inte om det finns apparater lätt tillgängligt som använder dessa?
Ja det finns ju både små och såna stora som man har i barer men jag har bara sett kolsyremaskiner som använder de som är just standard för kolsyremaskiner i privatbruk.
 
Nej, inte där jag bor. Vi kan få dem hemskickade via Amazon eller Target och man kan prenumerera på dem. I Sverige vet jag dock inte men eftersom det är ett svenskt företag borde det väl vara relativt enkelt, hoppas jag.
Ja just ja - tänkte inte på att du bor utomlands.
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska till Limassol om en månad. Jag ska på ett tredagars bröllop och tänkte mest spendera resten av tiden vid poolen men jag önskar...
Svar
5
· Visningar
645
Senast: SkorpSmulan
·
Fritid Som rubriken säger, vad är den bästa akrylfärgen (för tavelmålning)? Har länge kört på det som kommit i min väg, gärna billigt, då det...
Svar
3
· Visningar
283
Senast: MCP
·
Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 256
Senast: Sassy
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp