Bästa kulören till grått hår?

Hur gör ni för att inte färga hårbotten? Eller färgar ni den med?
Tycker att det är skitknepigt att få färg överallt utan att få i hårbotten...
 
Färgar allt, brukar inte se knepigt ut och det som sitter i huden är borta efter en hårtvätt typ.
Tack!
Jag har inte vågat mig på det, men jag provar det nästa gång, det lär bli väldigt mkt lättare :cool:
Funderar oxå på vart jag ska köpa färg nästa gång.

Ni som har vana att bleka håret, hur gör man det enklast själv? Färgar man direkt efter sedan? Jag har mellanblont hår typ, och skulle vilja få lite mer mättad färg.
 
Tack!
Jag har inte vågat mig på det, men jag provar det nästa gång, det lär bli väldigt mkt lättare :cool:
Funderar oxå på vart jag ska köpa färg nästa gång.

Ni som har vana att bleka håret, hur gör man det enklast själv? Färgar man direkt efter sedan? Jag har mellanblont hår typ, och skulle vilja få lite mer mättad färg.
Jag bleker själv, ber en kompis hjälpa då och då för att få med allt hår i bakhuvudet.
Använder oftast Moods silverblonda eller manicpanics. Brukar bara kladda i liksom :angel: Har funkat bra hittils.

Lyko har numera både directions och manic panic.
 
Jag bleker själv, ber en kompis hjälpa då och då för att få med allt hår i bakhuvudet.
Använder oftast Moods silverblonda eller manicpanics. Brukar bara kladda i liksom :angel: Har funkat bra hittils.

Lyko har numera både directions och manic panic.
Finns blekningen på lyko med?
 
Här är en före-bild, där den gamla färgningen syns
Resized_Snapchat-1017344610_244073300107194.jpeg
 
Här är en bild nu, jag hade tänkt vänta tills det torkade, men det är imorgon för jag ska sova nu 😴 Jag glömde dock handskar när jag sköljde ur färgen så nu är mina handflator fläckiga 🤣 Jag är väldigt nöjd iaf :up:
 

Bifogade filer

  • Resized_Snapchat-549611151_244131321041422.jpeg
    Resized_Snapchat-549611151_244131321041422.jpeg
    126,8 KB · Visningar: 113
Snyggt! skulle gärna ha något liknande men har ju betydligt ljusare hår än dig. Blålila o rosa hår går fetbort, typ amerikanska äldre tanter.
Fast jag kan tänka mig lila, alla nyanser, älskar lila 🌸 Jag har ändå inte riktigt samma stil som am-pensionärerna 🤣
 
Nu har även jag färgat håret och jag är lite fundersam. Färgen skulle bli ganska mörk. Jag hade manic panic mermaid, men färgen som blev påminner mer om deras sea nymph 😂😂

Jaja, fint är det, men mörka toner verkar verkligen inte fastna på mitt hår. Sååå tråkigt då jag skulle vilja ha mörkare!
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 147
Senast: LiviaFilippa
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
565
Senast: Magnum
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 534
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 733
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp