Bästa kulören till grått hår?

Trådkap, behöver inspiration.
Jag kan väl beskrivas som rågblond/ljusgrå. Har oftast håret uppsatt i en klämma typ öppen svinrygg, toffsen är kastanjefärgad o den vill jag behålla.
Funderingar?
Vill du göra själv el gå till salong?
 
Ekonomin lutar åt hemmajobb, helst att tona så det går ur om jag ångrar mig. Har använt balsam ett tag, "silky pearl" men tycker inte det gör någon skillnad.
 
Ekonomin lutar åt hemmajobb, helst att tona så det går ur om jag ångrar mig. Har använt balsam ett tag, "silky pearl" men tycker inte det gör någon skillnad.
Förstår inte riktigt vad du vill ha för resultat? Vad är du ville att balsamet skulle göra?
 
Lite mer färg denna gång!
Hade plast runt huvudet i 5 timmar denna gång!
33439
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 143
Senast: LiviaFilippa
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
565
Senast: Magnum
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 527
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 712
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kön kattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp