Bästa ländtäcket

N

nipa

Ska köpa nytt ländtäcke och tänkte höra vilket märke och modell ni rekommenderar.
Funderar på ett Equiline. De har gjort om modellen nu så att det ska ligga bättre. Mia´s är ju fina men jag gillar inte hennes guldkanter. Helst ska det vara ett i ullblandning. :)
 
Man kan ju beställa färgkombinationer från Mias. Jag har ett grått med svart kantband och silverpasspoal. Men jag antar att man inte ens behöver han nån passpoal.

Sen tycker jag att dom här som är som travartäcken är bra! Kommer inte ihåg vad dom heter bara.. Har ett själv som funkar kanon och passar för stora hästar (det blir inte bara en liten lapp på ryggen dvs.) Det står nånting i stil med ... rid och kör... på lappen.

Kanske inte så mycket hjälp men ändå :)

//kattis
 
exklusiv gör också snygga ländtäcken i ull. då bestämmer du färg, kantband o allt själv. deras hemsida hittar du lättast genom att söka på google.
 
jag tycker att MIAS täckena är bra, har precis beställt nytt, man kan både välja färg på hela och bara på passpoalen... :)
 
jag har två ett ylletäcke från hansbo som jag är super nöjd med vet int eom det finns längre med det är ju tyvärr inte vattentätt så jag har ett till ett fodrat men jag är super nöjd med mitt hansbo :)
 
de jag sett hitills som verkar bäst är från ingdams som heter universal-är nån ullblandning -rikigt varmt,dessutom går ner ordentligt på sidorna jämfört med ALLA andra läd/ridtäcke jag sett...

www.ingdams.com

har själv ett från equilline i ullblanding,jättebra de med men jag vill som sagt ha dom lite lägre ner på sidorna..
mitt e tre år gammalt och ligger bra.
 
Jag gillar Mias ländtäcken skarpt. Och som någon annan sa så kan du ju välja och vraka bland färgerna.
 
Mias & Equiline. Mias får du ju välja färg på själv, väldans smidigt. Har själv beställt ett grönt med grönt kantband o guld passpoal :d Equilines är vändbart, mörkblått på ena sidan och rutigt på andra, supertjusigt :) kolla på http://www.equinet.nu
Har ett jättefint grått också som går fram över bogarna, hur mysigt som helst ju! Snyggt som satan men antagligen rätt dyrt, fick det i julklapp. Tyvärr vet jag inte vad det är för märke.
 
Precis! Som skåning lär man sig snabbt att sortera bland modellerna :D
 

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 294
Senast: Buongusto
·
IT & mobiler Har en pocketbook touch HD 3 och ska byta läsplatta då den börjar bli svår att ladda och knappen som man sätter på den med behöver...
Svar
0
· Visningar
272
Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 214
Senast: Sassy
·
Hemmet Har en källarförråd som inte är för rolig. Dörren i sig är ok men entrén ned är verkligen allt annat än ok. Trappen fick sig nog en...
Svar
14
· Visningar
977
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp