Bästa matberedaren och/eller blendern?!

sicx

Trådstartare
Ja men snälla hjälp mig här!
Jag skulle vilja ha en matberedare, jag saknar liksom en del funktioner en sådan har men jag behöver också en ny blender. Finns det överhuvudtaget att köpa en bra matberedare som också kommer med en blender som kan göra allt det man vill ha en blender till? Typ krossa is/mixa annat fryst osv.

Om det inte finns, tips på bästa matberedaren och bästa blendern?

Jag tänker mig runt 2-3tusen, det är viktigast att jag hittar något som håller och levererar än att priset är lågt, men jag betalar helst inte extra bara för design och cool innepryl 😅

Har kollat runt lite men blir fan inte klok på folks recensioner.
Vad använder ni kära bukare?
 
Jag har en bosch som gör båda sakerna. Man kan sätta antingen en vanlig "matberedare" eller en blender på basen och båda två funkar fantastiskt bra. Min exakta modell finns inte längre men de har en hel hög 'nyare' uppdateringar som borde funka väl.
 
Jag har typ denna, haft i väldigt många år. Är sjukt nöjd :)
300233_1_448e999a9579cf7e82cd224644a9dba2.jpeg
 

Liknande trådar

Äldre Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden. Ibland. Att åka till ett annat land(skap) för att besöka människor jag aldrig träffat...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
12 290
Senast: Enya
·
S
IT & mobiler Systemkamera eller kompaktkamera? Det finns ganska många skillnader mellan en systemkamera och en kompaktkamera, den kanske absolut...
2
Svar
26
· Visningar
3 286
Senast: Irenes
·
B
Islandshäst Jag har ju sedan 7 veckor en islänning på 14 år. . Hennes exem blossade upp när hon flyttade till oss. Har bara lite man kvar och...
Svar
10
· Visningar
1 816
Senast: busmaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp