Bästa mobiltelefon för synskadad?

Jag brukar bara prata med min Bixby av misstag.

Screenshot_20210212_161428_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg
 
Nejdå! Hur enkelt som helst.

Jag älskar att kunna ringa utan att röra telefonen, eller att med kladdiga händer kunna hojta åt Bixby att lägga igång timer, eller ropa where the f are you då jag inte hittar telefonen 😂

Jag provade att börja med Bixby nu. Jag satt i ett helt tyst rum och skulle spela in min röst när jag säger Hi, Bixby (min Bixby har inte svenska). Men den sa bara att det var för mycket ljud i bakgrunden så det gick inte att spela in. Mina tidigare erfarenheter av Bixby är inte goda så nu lägger jag ner.
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 444
Senast: Enya
·
Hemmet Jag trivs utmärkt i min fina lägenhet, men har lite problem med de tekniska prylarna här helt ärligt. Försökte få synmottagningen att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 395
Senast: Amha
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
419
Senast: MiaMia
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 454
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp