Bästa selen

Bison

Trådstartare
Nu börjar det bli varmt nog för Prada att vilja vara ute på balkongen så vi tänkte att hon kan få komma ut lite på innergården också.
Men så behöver vi en sele såklart.
Prada är liten, väger 2.6 kilo, väldigt smal fram och över ryggen.
Vad bör vi satsa på?
 
Dogmans H-sele är värd kolla in, jag har den till Lillkatten som är liknande storlek. Går att ställa in varenda rem i princip :)
 
Nu börjar det bli varmt nog för Prada att vilja vara ute på balkongen så vi tänkte att hon kan få komma ut lite på innergården också.
Men så behöver vi en sele såklart.
Prada är liten, väger 2.6 kilo, väldigt smal fram och över ryggen.
Vad bör vi satsa på?

Vill du ha en H-sele finns det en bra på Arken Zoo i skinn som inte sliter på pälsen (de flesta billigare nylonselar är hemska på långhår). Annars en måttbeställd från Oddnac (finns på Insta).
 
Jag gillar Tre Pontis selar. Tror storlek 1 eller 1,5 borde funka på Prada. Jag har 1,5 och 2 till mina raggisar. 1,5 är lagom på de mindre.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 602
Senast: cirkus
·
Foder & Strö Hej! Min tränare tyckte att vi skulle börja ge vår ponny E-vitamin då hon går ganska hårt i nuläget. Jag har för mig att E-vitamin och...
Svar
9
· Visningar
1 015
Senast: Karoliten
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 246
Senast: Hazel
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp