Bästa sidan att sälja Falsterbo-biljetter?

Unafraid

Trådstartare
Jag har köpt och ligger ute med pengar för tre dagars inträde för två personer, som nu har meddelat att dom ångrat sig, pengar jag aldrig kommer att få tillbaka. Så var är det bäst att sälja biljetter? Två av tre dagar är fullbokade, så jag tänker att ett intresse borde finnas? Men var ska man vända sig? Blocket känns fel och jag bor ju i Västerbotten, så jag tänker att det är få i mina lokala grupper som ska dit :cautious:
 
Jag har köpt och ligger ute med pengar för tre dagars inträde för två personer, som nu har meddelat att dom ångrat sig, pengar jag aldrig kommer att få tillbaka. Så var är det bäst att sälja biljetter? Två av tre dagar är fullbokade, så jag tänker att ett intresse borde finnas? Men var ska man vända sig? Blocket känns fel och jag bor ju i Västerbotten, så jag tänker att det är få i mina lokala grupper som ska dit :cautious:
Tråkig stil av de bekanta. :arghh:
Tror någon hästutrustnings-försäljningsgrupp på facebook kan vara bra.
Egentligen borde dom betala dig för biljetterna och sen själva sälja dem om dom inte ska ha dem.
 
Tråkig stil av de bekanta. :arghh:
Tror någon hästutrustnings-försäljningsgrupp på facebook kan vara bra.
Egentligen borde dom betala dig för biljetterna och sen själva sälja dem om dom inte ska ha dem.
Jo, jag vet att det är "rätt" sätt, men jag vet också att jag får nog styra upp det hela själv om jag vill ha tillbaka pengarna. :cautious: jag får leta upp någon stor grupp på fb och prova där!
 
Men fy vad pissigt :( Jag köper oftast biljetter genom en vän, att folk har mage att inte bara betala vännen som fixat alltså. Blä! Ville bara uttrycka mina sympatier, lycka till med försäljningen!
 
Men fy vad pissigt :( Jag köper oftast biljetter genom en vän, att folk har mage att inte bara betala vännen som fixat alltså. Blä! Ville bara uttrycka mina sympatier, lycka till med försäljningen!
Tack! Jag var liiite orolig över att just detta skulle hända, men jag ville ju såklart att vi skulle ha platser bokade bredvid varandra, så jag får faktiskt helt skylla mig själv. Inbillar mig att det inte borde vara omöjligt att sälja då det är fullbokat?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 973
Senast: tuaphua
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 081
Senast: Skjøldur
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 709
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
14 948
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp