Bästa sovstället...

Gnist

Trådstartare
Sover i godan ro
IMG_0878.jpg

Men :eek: vad tusan var det som blixtrade :confused:
IMG_0879.jpg

Bara knasmatte :cool: Försvinn så vi får sova
IMG_0880.jpg

Ahh äntligen får vi sova igen
IMG_0882.jpg


Bästa sovstället är tydligen i tvättkorgen på mattes nyintagna tvätt :D
 
Sv: Bästa sovstället...

Vilka söta bilder! Katter måste nog vara rätt finurliga djur eftersom de kan sova på de mest konstigaste ställen. Mina katter brukar ligga och sova ovanpå våran torktumlare och sova, särskilt när den är på och dom älskar det!:)
 
Sv: Bästa sovstället...

:D Klart de ska ligga på den rena tvätten som luktar så gott :angel:

Så söta de ÄR :love: :love: :love:

Min Frida vill gärna lägga sig i en garderob när hon vill vara ifred. Då sliter hon ut vad det nu är som ligger i vägen, rena lakan, kläder, eller oftast tyger ur mitt tygskåp!!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bästa sovstället...

Man kan inte låta bli att betrakta små kisseungar när dem sover, lugna och fina.
Annars ränner de ju bara runt. :D
 
Sv: Bästa sovstället...

Jo tack..Jag har rally här just nu :eek: Sista rycket innan de knoppar in för natten :D
 
Sv: Bästa sovstället...

Vilka söta saker :) Katter brukar kunna hitta på de mest knasiga ställen att sova på ;)
 
Sv: Bästa sovstället...

ÅH så gudomligt söta, fan va sugen man blir på kattunge igen men nu har man precis skaffat sig en valp så det går inte, har en vuxen katt men det är ju inte samma sak eftersom hon lätt kommer udan valpen om hon vill
 
Sv: Bästa sovstället...

Vad underbara dom är:love:

Kan inte låta bli att bifoga ett par bilder på mina sötnosar:
Image4.jpg

Så bekvämt
Bild5.jpg

Vad stör du oss för
 
Sv: Bästa sovstället...

Mina kissar sover också helst i den rena tvätten i tvättkorgen. :D

Underbara små liv!! :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
917
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 793
Senast: Badger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 408
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 913
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Gårdar förr
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp