Bästa tv serien du sett

Vallmo

Trådstartare
Fortsätter med inspiration från bästa boken och bästa filmen du sett.

Mina favoritserier är Outlander, Messiah och Störst av allt.
Sen självklart How I met your mother. Har sett alla avsnitt. Flera gånger dessutom. :o
 
Hmm... bara så här rakt av är det Buffy the Vampire Slayer, Firefly/Serenity och Carnivale (helt sjuk och skruvad... och var väl en av de första serierna som banade väg för mer seriöst producerade serier som SoA och GoT).

Jag gillar Angel också även om den är svagare än Buffy och Firefly (Joss Whedon är min husgud när det gäller TV-serier :D).

Dead like me är också väldigt bra och jag gillar SoA även om de inte kommer upp i nivå med ovanstående.

Edit: Jag älskar Babylon 5 också :love:
 
Senast ändrad:
Fortsätter med inspiration från bästa boken och bästa filmen du sett.

Mina favoritserier är Outlander, Messiah och Störst av allt.
Sen självklart How I met your mother. Har sett alla avsnitt. Flera gånger dessutom. :o
Glömde Vår tid är nu. Tycker den var grymt bra.
 
Oj, big bang är ju fantastiskt, jag gillar sex and the city, how i met your mother, vänner. Dvs korta humorserier!
Grey's är fantastiskt! Älskar supernatural också, men sista säsongerna är sämre.
Lost var en stor favorit när jag var yngre. Även Criminal minds och ncis har jag sett fruktansvärt många avsnitt av.
Skam och störst av allt har jag också gillat.
 
Finns bara 3 serier som jag sett alla avsnitt av och inte tröttnat på. Dom är Sex and the city, Gossip girl och Skam så jag får väl säga dom då. Inte så förtjust i serier så har knappt sett några.
 
Svårt eftersom jag gillar i olika genrer. Naturligtvis Joss Whedon 😻 Allt, men särskilt Angel och Firely. Star Trek DS9, X-Files men vet inte hur den åldrats. Ny favorit, Good Omens :love: Supernatural, ojämn men när den är som bäst så är den oslagbar. New Tricks, Inspector Morse. Bletchley Circle. From the Earth to the Moon. Due South. Yes Minister och Yes Prime Minister.

Oz, inte direkt något man bingar dock.

Och hur kan jag glömma West Wing, den bästa serien någonsin!

Ok, nu ska jag sluta :angel::rofl:
 

Liknande trådar

Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
2 993
Senast: Karro-Lina
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 186
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 314
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 761
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp