Bästa tv serien du sett

Tyst vittne var väldigt bra, speciellt första säsongerna med Helen Mirren, gillade även True detective.
 
Chernobyl är fantastisk. Älskar även att den är en miniserie. De flesta serier tuggar på alldeles för länge. Annat jag gillat är Bron, The Dark och Casa del Papel. Får gärna vara spännande, smart och europeiskt.
 
The west wing! Kan se den hur många gånger som helst.

Skulle vilja säga Buffy, men har äntligen klarat av min mentala puckel vid mitten av säsong fem och sett klart hela serien. Grymt besviken på säsong sju och slutet, så jag tror inte jag kommer vilja se den igen. :(
 
Modern Family
New Girl
Gilmore Girls
The Big Bang theory
White collar
Hotel Babylon
Hustle
Miss Fischers murder mysteries
Jane the virgin
Devious maids
GCB (Good Christian Bitches, finns bara 1 säsong så kanske inte så många som tyckte om den :p )

Pretty Little Liars var också rätt bra

Kollar ofantligt mycket på serier men tycker om lätt underhållning utan för mycket våld. Vampyr serier är också en favorit, typ Vampire Diaries och True Blood. Kollar mycket på alla Real Housewives också 🙈🙈
 

Liknande trådar

Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
2 995
Senast: Karro-Lina
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 188
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 342
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 762
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp