Bästa underkläderna

Mirre

Trådstartare
Måste köpa lite nytt och tänkte att ni skulle få tipsa lite om var jag hittar snygga, prisvärda kläder i bra kvalité. Vilka tycker ni är bäst?
 
Nästa trosorna tycker jag tveklöst är Pierre Robert sporttrosa. Kanske inte snyggast, men ruskigt bekväma och bra kvalitét. Jag har inte hittat någon bh som uppfyller mina krav på bekvämlighet och utseende, så följer tråden. :)
 
Jag tycker Cubus är bra. De har några som är märkta super-soft och de är så mjuka och sköna och rätt snygga också. Dock tycker jag det är hopplöst att hitta matchande set i butikerna här för trosor och bh är inte på samma ställen, men ibland lyckas man.
 
Måste köpa lite nytt och tänkte att ni skulle få tipsa lite om var jag hittar snygga, prisvärda kläder i bra kvalité. Vilka tycker ni är bäst?

Tycker att Twilfit har ett bra sortiment av både Hanky Panky, Chantelle, Calvin Klein samt Spanx osv!

Sen handlar jag också en hel del på Lindex, tycker framförallt om EllaM och Holly and Whyte! Men även Lindex egna är bra, gillar höga trosor sen jag blev gravid så har ett gång sådana i olika material! Nu när skrutten är ute så lär jag fortsätta ha dom ett tag som extra stöd :)
 
Jag är rätt tantig och prioriterar bekvämlighet. Twilfit har en hipstertrosa som jag gillar, köper nästan bara den i lite olika färger. De sitter stadigt och är bekväma, men ser ändå rätt ok ut med lite spets på kanterna.
I bh-väg så använder jag två olika. En bygellös med vadderad kupa från Calvin Klein eller en bygellös utan vaddering från Kappahl. Vägrar ha på mig bygel, gör så ont!
 
Tycker att Twilfit har ett bra sortiment av både Hanky Panky, Chantelle, Calvin Klein samt Spanx osv!

Sen handlar jag också en hel del på Lindex, tycker framförallt om EllaM och Holly and Whyte! Men även Lindex egna är bra, gillar höga trosor sen jag blev gravid så har ett gång sådana i olika material! Nu när skrutten är ute så lär jag fortsätta ha dom ett tag som extra stöd :)
Grattis! Starta gärna en ny tråd o berätta,sen vill vi se bilder på underverket också!
:bump::banana::bump:
 
Jag har en något udda kropp så det är inte lätt att hitta trosor som funkar. Min rumpa är HELT platt men bred.

Jag har använt Sloggi i olika tai-modeller så änge jag minns. De är de enda som inte samlar ihop sig till en korv mellan skinkorna eller sitter på fel höjd vid höfterna så de rullar.

Dessutom håller de i evigheter. Jag har par som är urtvättade men hela och är minst 10-15 år gamla. Har dem till vardags för även om de är fula så vill jag inte slänga.
 
Tycker att Twilfit har ett bra sortiment av både Hanky Panky, Chantelle, Calvin Klein samt Spanx osv!

Sen handlar jag också en hel del på Lindex, tycker framförallt om EllaM och Holly and Whyte! Men även Lindex egna är bra, gillar höga trosor sen jag blev gravid så har ett gång sådana i olika material! Nu när skrutten är ute så lär jag fortsätta ha dom ett tag som extra stöd :)
På grund av ditt inlägg köpte jag just en bh från EllaM! Hoppas att jag kommer trivas i den! :up:
 
Jag gillar Åhléns trosor, har par som jag använt flitigt i tio år som fortfarande håller och känns fräscha.
BH-ar brukar jag löpa på Lindex, efter att ha provat många olika butiker har jag kommit fram till att jag aldrig blivit besviken på en BH därifrån.
 
Kul att så många gillar lindex underkläder!
Jämför med dem och hm:s som jag har en del av så håller lindex formen längre än hm:s ”ta-3-för-2” trots att priset inte skiljer sig nämnvärt.
Har ett gäng likadana Björn Borg också. Perfekta vardagstrosor då de trots att de varit med länge nu inte alls har slits något knappt. Så de dyraste trosorna har alltså varit hm:s eftersom de håller kortast tid.
 
Gillar Twilfit, det brukar ha bord med 5 för 4 eller något sånt.
Lindex är också bra och prisvärt.
Hunkemöller är också en favorit. Lite finare, inte dyrare än Lindex, men framförallt lite finare modeller med spets osv.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin ”Haglöfsjackan har blivit en symbol för den svenska gängkulturen.” SvD Jag hade ingen aning och kommer fortsätta köpa Haglöfskläder...
2
Svar
24
· Visningar
1 261
Senast: hastflicka
·
Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 213
Senast: Sassy
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 628
Senast: Ullmerkott
·
Kläder & Bli fin Jag tycker det är typ omöjligt att hitta trosor som jag trivs med. Så vilka trosor fungerar bra för dig? Jag är fet så jag har problem...
2
Svar
26
· Visningar
1 173
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp